04.04.2010

Wielkanocny spacer






 















6 komentarzy:

  1. Super zdjęcia :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia jak zwykle super i te biedrony mi się strasznie podobają, ale nie mogę się skusić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia cud miód malinki <333

    Tosiek jest taka fotogeniczna <333

    A ta obróżka!
    Zawsze zazdrościłam posiadaczom małym psów tego, że kupienie obroży , pięknej wspaniałej i w ogóle , góra 30 zł , a nawet super dostanie się do 20 zł
    Kupując na karczysko mojej musiałabym dać powyżej czterdziestu XD (za fajny wzór) :D Dlatego ograniczyliśmy się do jednej :D

    lusiek.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne fotki :)

    Miło mi, ze jesteście na blogspocie!
    W ogóle mi miło was oglądac, bo historię Tosi znam prawie od początku i ciągle wam kibicuję... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Superaśny macie nagłówek. I zdjecia też ;-) Spacer się udał, jak widać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dodałam Cię do linek na domowej stronie Augie. Moge liczyć na to samo? :) Http://AUGIEE.webs.com

    OdpowiedzUsuń

Projekt i wykonanie: Marta Swakowska © Psi Kawałek Internetu