20.05.2010

Pogoda pod psem

Ostatnio pogoda daje się wszystkim we znaki... Na szczęście nie jest u nas tak źle, jak w południowej części kraju, ale i tak z utęsknieniem wypatrujemy słońca. Dzisiaj w końcu na dłużej wyjrzało zza chmur. Zarówno dla Tośki, jak i dla mnie było zbyt ciepło, ale w końcu nic nie jest idealne ;). Korzystając z okazji ładniejszej pogody zabrałam na spacer aparat, a nudne efekty można obejrzeć pod moim wywodem.
Po powrocie do domu zrobiłam jeszcze kilka zdjęć różnym mieszkańcom naszego ogródka (mam tu na myśli robale ;D, może kiedyś poświęcę im posta), a kiedy słońce znów się schowało, poszłam za jego przykładem i wróciłam do środka. Dosłownie chwilę potem zaczęło grzmieć i lać jak z cebra. Mam nadzieję, że do soboty nie będzie już padać, bo nasz trening stoi pod znakiem zapytania. Przez nawiedzające nas od jakiegoś czasu ulewy odwołano treningi w ostatnim tygodniu nad czym bardzo ubolewamy :(. Niezmiernie mi na tej sobocie zależy, bo z przyczyn niezależnych ode mnie w niedzielę nie możemy się pojawić, a w następny weekend zawody w Łomiankach...






























13 komentarzy:

  1. Tez dzisiaj slonce nam dopisalo ale na spacer z psami nie bralam aparatu bo mam za duzo zdjec nie wrzuconych bo nie mam gdzie dac :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjeżdżaj do mine to zobaczysz "Pogodę pod psem"!! :PP

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm, na szczęście nie ma mnie obecnie w Polsce ponieważ się przeprowadziłam dwa tygodnie temu do Irlandii ale widzę w wiadomościach co się u Was dzieje. Nigdy nie widziałam czegoś podobnego. A w Łodzi mam rodzinę i ukochane psy... więc bardzo to przeżywam. Cieszę się, że u Ciebie nie jest tak jak w innych miastach.

    Bardzo ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle zdjęcia świetne ! :D
    Trzymamy kciuki za pogodę !

    OdpowiedzUsuń
  5. fotki świetne! i trzymam kciuki za pogodę u nas dzisiaj można się dosłownie rozebrać i tak będzie za gorąco ;) w poście wspomniałaś o zawodach czyżbyś się wybierała z Tosią? :)
    Pozdrawiam Mróvka.

    OdpowiedzUsuń
  6. witaj :-)
    fajnie,ze udalo mi sie odnalezc Twojego bloga bo jestem fanka Twoich zdjec.
    Niestety forum na ktorym bywalas zostalo skasowane(jamniki) ,ale powstalo nowe ;-)
    Bardzo bym chciala abys do nas dolaczyla.
    Mam do Ciebie tez sprawe,dlatego napisz do mnie na maila nowikapl@gazeta.pl

    Pozdrawiam nowika

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku jaka ona jest słodka *-*
    Zdjęcia świetne ;) A ja się pochwalę, że u mnie upał (słoneczko świeci itp.) :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne macie tereny...

    ja długo ubolewałam nad brakiem miejsc spacerowych... do dzisiaj. Dzisiaj odkryłam, ciche zaciszne łąki i piękne miejsca, których w życiu nie widziałam, a były tak blisko nas :O

    OdpowiedzUsuń
  9. http://img202.imageshack.us/img202/1782/img8537r.jpg - to najładniejsze :)
    U was prażyło wczoraj słoneczko, a ja wczoraj gdy wyszłam na spacer bo była chwila przerwy od deszczy to lunęło deszczem:/ schowałam się u koleżanki pół godziny odczekałyśmy i poszłyśmy na godzinkę.
    My stety lub niestety mieszkamy na południu ... Nas nie zalało jakoś bardzo przez te deszcze, ale pobliskie miasta tak... Choćby zamknięto drogę którą jeździliśmy na treningi do Tych, konkretnie most bo się tak wszystko podniosło.. Teraz droga już pewnie otwarta, ale wtorkowy trening poszedł w czarną dziurę, dzisiejszy także ... Podobno mamy niezłe bajorko na boisku gdzie biegamy ... Więc u nas znowu stoi wyjazd pod pytajnikiem we wtorek ... Mam nadzieję, że woda opadnie, wyjdzie słoneczko i to wysuszy..
    A dzisiejszy dzień rano słońce, od 11 deszcz, przerwa, deszcz burza, przerwa, deszcz burza przerwa, burza, przerwa. Obecnie jest na dwu godzinnym etapie przerwy :D
    Wam się dzisiaj udało dojechać na trening? :) Kurde i jeszcze zapomniałam, w jakim wy klubie ćwiczycie?

    OdpowiedzUsuń
  10. Dodałam do linków.

    Słodka Tosia. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Toooosia, pies który ma najpiękniejsze zdjęcia....
    ach....
    :)

    Pozdrowienia serdeczne dla Was.
    Wspaniały pies z Tosi jest i jaki fotogieniczny

    Owczarek Kora zaprasza do swojego świata: www.korciasta.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna Tosieńka i piękne zdjęcia! :)
    akaka

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie dodałem swoją stronę do moich ulubionych. Lubię czytać Twoje posty. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń

Projekt i wykonanie: Marta Swakowska © Psi Kawałek Internetu