18.06.2010

Metamorfoza


Nasz blogasek przeszedł kolejną metamorfozę, ta podoba mi się o wiele bardziej niż poprzednia, więc zagości raczej na dłużej :P. Ale właściwie to nie tej metamorfozie chciałam poświęcić dzisiejszego posta.
Jak nietrudno się domyślić chodzi o Tosię, tak, to właśnie ona ciągle się przeobraża, o czym kiedyś, kiedyś pisałam. Najświeższą ze zmian, jakie zaobserwowałam jest to, że Tosia tak bardzo nie zraża się niepowodzeniami. Jeszcze nie tak dawno, kiedy coś nie wychodziło jej tak, jak ja tego oczekiwałam łapała "blokadę" i na ogół trzeba było wtedy zakończyć sesję, bo ciężko ją było "odblokować". Toś zamykała się w sobie nie tylko przy bardziej wymagających wyzwaniach, ale i przy tych, wydawałoby się całkiem prostych. Teraz również zdarzają jej się takie zawieszki, ale łatwiej jest mi ją z nich wyprowadzić. Nauka "głupich" sztuczek, do których wcześniej Tosia nie mogła się "przekonać" może być dobrą bazą pod "poważniejsze" zadania, np. pokonywanie palisady, czy huśtawki (niedługo pewnie okaże się, kto obawia się tych przeszkód bardziej, tj. ja, czy pies ;)) na torze agility.

Jedną ze sztuczek, które jakiś czas temu były dla Tosi czymś nie do osiągnięcia jest wskakiwanie na stopy. Na zdjęciu poniżej w fazie niedopracowanej ;).

7 komentarzy:

  1. rudywymiatacz xD18 czerwca 2010 20:41

    Wasz blog jest też bardzo fajny :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać Ci rację. Ta szata graficzna bardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać Ci rację. Ta szata graficzna bardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dziękujemy żeby nie zapeszyć ;) Ja się najbardziej boje tego,że pies się nie obudzi albo coś pójdzie nie tak... Tosia przytyła po sterylce albo na przykład nie trzyma moczu? Ponoć to częste. Muszę się w tym temacie jeszcze trochę podszkolić :) Zdjęcie super! Ja bym chyba mojego niedźwiedzia nie utrzymała na stopach XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna szata graficzna bloga, fajne foto i Toś bardzo zdolna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jaaaaaaaaaaaaa!
    Zgłosiłyście się na zawody w wawie, a ja własnie swoje zgloszenie musiałam usunąc - pracuję w ten weekend :( Kurczę, zgłaszaj też do Sopotu/Legnicy/Wrocka!
    A jak nie to się spotkamy na MP :D

    OdpowiedzUsuń
  7. No bardzo ładny wygląd teraz jest!

    OdpowiedzUsuń

Projekt i wykonanie: Marta Swakowska © Psi Kawałek Internetu