20.07.2010

Uff... jak gorąco

Ja i Tosia lubimy, kiedy jest ciepło, ale upały, które ostatnio nas nawiedzały to stanowcza przesada. T niezbyt dobrze znosi taką pogodę, ale staram się jej pomagać, jak tylko mogę, np. robiąc jej okłady z wilgotnego ręcznika.


Od paru dni jest o wiele chłodniej, ale niedługo znów wróci skwar, a ja wymyśliłam już nowy system chłodzenia Tośki, wypróbujemy go jak tylko tylko rtęć w termometrze skoczy do odpowiedniej kreski, mam zamiar to udokumentować ;D.

***

Jakiś czas temu w tośkowym pęcherzu została wykryta spora ilość kryształków, przez które T miała lekkie zapalenie, dlatego od kilku tygodni jedziemy na lekach i specjalnej karmie. Dziś znów byłyśmy u weterynarza, niestety miałyśmy za mało materiału do badań, więc nie dało się ich przeprowadzić. W tym tygodniu będę musiała jeszcze raz odwiedzić klinikę, ale już bez psa. Toś przynajmniej nie uniknęła szczepienia ;), bardzo się martwiłam, że będzie histeryzować przy zastrzyku, jak to robiła kiedyś, ale sprawiała takie wrażenie, jakby kompletnie nic nie poczuła. Za to musiała powarczeć przy przeglądzie zębów, jeszcze trochę i trzeba będzie kupić jej namordnik.

***
W obiektywie poniedziałkowy, poranny spacerek ;).









11 komentarzy:

  1. Boska fota z tym ręcznikiem na łebku. W ogóle Tosia bardzo fotogeniczna bestyja jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. rudywymiatacz xD20 lipca 2010 23:22

    Tosia jest śliczna i ma piękną lupinową obrożę <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Do twarzy jej z tym ręczniczkiem. ;-)Mam nadzieję, że ten nowy system chłodzenia jest skuteczny.

    Oj, biedna... ileż Ona musiała przejść.

    Istniałaby taka możliwość, że gdybym wysłała Ci grafikę, napisałabyś z tego jakieś sensowne CSS na blogspota? Oczywiście, bez przymusu, i o ile masz czas.Byłabym Ci bardzo wdzięczna, bo tego typu rzeczy potrafię tylko na bloxie, a blox czas opuścić, bo po tej zmianie mnie zaczyna wkurzać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Eh, tak te upały są nie do wytrzymania o 9 rano było 28 stopni jutro w cieniu ma być 36...

    Pozdrawiamy i przyjemny, chłodny wiatr przesyłamy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wrzucisz nas też do linek? Ja Cię mam ^^
    Http://augiee.webs.com

    OdpowiedzUsuń
  6. taak, namordnik przy sprawdzaniu zębów to idealny pomysł : P

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Jako iż prowadzimy bloga to dodajemy do linków ;)

    a co do ochładzania psa to przede wszystkim chłodzić poduszki, bo przez nie pies głównie odczuwa temperaturę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ludzie... jak to ludzie, reagują... różnie. Niektórzy się nim zachwycają, jaki słodki/śmieszny itp, inni rzucają tylko coś w stylu że wygląda jak świnia... W sumie większość jest jednak tych pozytywnych, więc jest OK. Myślałam że będzie gorzej.

    A ten czarny DONek to piesek mojej koleżanki, tutaj: http://shir.mojeforum.net/temat-vt495.html jest galeryjka całej Jej sfory, jak poszukasz to na Monsunka trafisz XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcie z ręcznikiem jest po prostu genialne !!


    www.biglovemydogs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Tosia jest naprawdę niesamowicie fotogeniczna! Piękna suńka :) Jakim aparatem robisz zdjęcia?

    Pozdrawiam, Sara&Sheila.

    OdpowiedzUsuń

Projekt i wykonanie: Marta Swakowska © Psi Kawałek Internetu