25.02.2011

Praktyczny sposób na nudę


Kiedy psy są już zmęczone i ani im się śni wykonywać jakieś głupie sztuczki, czy wychodzić na taki mróz i skakać przez hopki, przychodzi taka chwila, kiedy chce się coś zrobić. Coś, co nie tylko będzie fajnym sposobem na nudę, ale także okaże się praktyczne, do takich zajęć należy między innymi pichcenie. Ciasteczka dla psów nigdy nie były moją specjalnością (nie oszukujmy się, w końcu raczej nic nią nie jest ;)), zawsze coś wychodziło nie tak i moje wypieki szybko lądowały w koszu. Tym razem chyba jednak się udało, bo obie psice zajadają je ze smakiem ;D.

Innym i również praktycznym sposobem na nudę jest robienie zabawek dla psów. Jak dotąd ograniczałam się jedynie do polarowych szarpaczków, ale jak wiadomo - facebook kopalnią inspiracji i właśnie udało mi się niedawno na takową trafić. Mam nadzieję, że mój plan nie okaże się zbyt ambitny i ujrzy światło dzienne.







Wyżej: jabłkowe i marchewkowe, niżej: serowe i z kurczakiem.

3 komentarze:

  1. A co to za kurczakowe? zapodaj przepisem <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że Twoje DogKulinarne zdolności się rozwiną. : ) Będą miały psiaki urozmaicenie. :D

    A zabawką się pochwal, jak już stworzysz. ;)

    Bardzo fajny szablon. Ja ostatnio nie mam weny- nic nie mogę stworzyć. ;] Dlatego mam gotowca. :B

    OdpowiedzUsuń
  3. No no no :> Długo się takie ciasteczka robi?

    Dodaję Was do linków :D Chcę sobie bezczelnie podglądać co wyrośnie z afromana :D

    OdpowiedzUsuń

Projekt i wykonanie: Marta Swakowska © Psi Kawałek Internetu