23.02.2011

Zima wróciła










Zdjęcia poniżej by M.Grobla







4 komentarze:

  1. UWIELBIAM fryzurę G. :D Będzie można Was spotkać w tym roku na jakichś psiowych imprezach (mam na myśli zawody, wystawy)? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo nowy imidż, tamten troszkę bardziej mi się podobał ale mam wrażenie że ten jest weselszy :)
    Kurcze, czas ogarnąc tego naszego bloga bo wylądował już na strychu, zarósł pajęczynami itd. ;)
    No i kurcze miałyśmy się spotkac... :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny nowy wygląd bloga :) Podobają mi się szczególnie zdjęcia Tosi po lewej stronie, np. w okularach :) Są super.

    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna zmiana grafiki bloga! Bardzo mi się podoba.
    A zima znów wróciła... ehhh, aby ta wiosna wkońcu na dobre zagościła ;)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas, Asia z chłopakami.

    OdpowiedzUsuń

Projekt i wykonanie: Marta Swakowska © Psi Kawałek Internetu