10.04.2011

Zawody agility 04.09.2011r. - fotorelacja

04.09.2011r. byłam na zawodach agility w Warszawie, organizowanych przez klub Fort. Niestety udało mi się obejrzeć (i fotografować) jedynie "zerówki" i A1. Zawody wydawały się naprawdę bardzo fajne, byłyby genialne, gdyby nie pogoda. Okropny wiatr, przelotne deszcze, zimno i jeszcze raz... zimno! O ile takie warunki są całkiem fajne dla zawodników (lepiej biegać kiedy jest chłodniej, niż kiedy żar leje się z nieba), tak dla obserwatorów niezbyt ;).
Wszystkie zdjęcia są dostępne w tym albumie: >>klik<<  Natomiast tutaj zamieszczam czworonogi, które najbardziej wpadły mi w oko :).

Oczywiście pudel...




Nie mogło zabraknąć również pyrki 

 I kolejna pyra ;D



 A na koniec krótkowłosy border 








3 komentarze:

  1. Droga NTG, Neska ma dokładnie 35cm w kłębie. Zalicza się do Small czy Medium ? Skacze 45cm bez problemu. Z regulaminem się zapoznałam już dawno.
    Na forum właśnie się rejestruję ;D
    Pozdrawiam, Piękne pieski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co to za drugi blog ?
    Pierwsza jako obserwator !!!
    Zapraszam do dalszego czytania mojego bloga.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. S (Small) : dla psów poniŜej 35 cm w kłębie
    M ( Medium) : dla psów od 35 cm i poniŜej 43 c m w kłębie
    L (Large) : dla psów od 43 cm w kłębie To jest w FCI. Neska chyba już medium jest, więc może skakać 45 ;p Proszę o odpowiedź na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń

Projekt i wykonanie: Marta Swakowska © Psi Kawałek Internetu