11.06.2011

Filmik - tośkowe agility

Ale my jesteśmy woooolne...




10 komentarzy:

  1. Spokojnie, mój Biały też nie jest sprinterem. XD

    Przeszkody macie w takim niespotykanym kolorze. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Eh... jak to jest wolno to ja się nazywam Królik .. xp
    Super Wam idzie !
    Zapraszam na nowego posta po dłuugiej przerwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdyby u nas w mieście lub najbliższej okolicy był klub agi to byś zobaczyła prawdziwe ślimaki ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wy jesteście wolne?
    Koleżanko, biegaj szybciej. DUŻO szybciej! ;) :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Hero Pup 120, to malutkie :)
    Atom do pewnego czasu był ratowany papierem ściernym, dopóki część krawędzi nie przeszarpała się tak jak na zdj. Wygina się, ale który jest bardziej plastikowy nie pamiętam :P
    W Pup Lilu robiła wgłębienia, nie było takie poszarpane. Dopóki nie rozleciało się na dwie części. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wam idzie!
    Tradycyjnego pytania o piosenkę zabraknąć nie może. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tam od razu wolne. Wy jesteście po prostu dokładne i z namaszczeniem biegniecie tor :D
    Jestem pod wrażeniem wiecznie niespokojnego ogonka Tosi. Cudo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aj tam wolne. Niektóre psiska nie mogą się poszczycić Tośkową prędkością. Mała fajnie śmiga. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przesadzacie, ja tam na naszym torku dość szybka jestem, ale nie wiem co będzie na prawdziwym. Tylko czekać trzeba ;P

    OdpowiedzUsuń

Projekt i wykonanie: Marta Swakowska © Psi Kawałek Internetu