01.06.2011

Niezrównoważony szczeniak

Czy szczeniaczki też mają dziś swoje święto? ;)



8 komentarzy:

  1. Nikt nie sprecyzował jakiego gatunku dzieci mają dziś święto w sumie :D
    A Ginny jest świetna, ciągle nie mogę się nadziwić - jak ten czas mija, eh :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie :P
    Czemu nagrywasz w pionie/nie obracasz do poziomu? Ciężko się ogląda, bo trzeba albo dać monitor na bok, albo się wykrzywiać :PP

    Ginn super ! : P

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna była! :D
    jeszcze ta kupa futra, a trzecie zdjęcie z pokazu zabija... <3
    mój Toto ma zajawki ze szczenięctwa do dziś. ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej jaki śliczny ciapuś :*
    Taki słodki a jak biegnie .. och i ach.. tylko się zachwycać !
    Jakie te szczeniaczki są urocze :D
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj od razu niezrównoważony! Taki świetny, z małym ADHD, czego chcieć więcej? :)
    A każde niedorosłe stworzenie powinno tego dnia mieć choć trochę uciechy.

    Cieszę się niezmiernie, że wreszcie znalazłam wasz blog! Dodaję go do listy na moim :)

    Justyna + Małe Zło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście szalony maluch :D
    I ta mordka...

    OdpowiedzUsuń
  7. No, bawiłam się ręczną ostrością i źle wykadrowałam... XD
    Czyli polecasz na początek zacząć od zwykłego gumowego dysku Trixie? :)

    OdpowiedzUsuń

Projekt i wykonanie: Marta Swakowska © Psi Kawałek Internetu