20.12.2011

Foto-spacer

Mamy taką niby zimę i jak dla mnie to mogłoby już tak pozostać (rzecz jasna - do wiosny) :D.







19 komentarzy:

  1. Bez obrazy, czy coś xD Ale Gin mi teraz trochę takiego szczurka przypomina xDD
    Też bym chciała żeby tak było :P
    Od śniegu mojemu psu zimno w łapki :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia, jak zawsze rzecz jasna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja mama też mówi, że Gingers wygląda teraz jak szczur, więc się nie obrażam ;). Moim zdaniem wygląda teraz bardzo ładnie :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia :))
    Widze, że zimowa skórka na blogu, bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjecia śliczne . Moim zdaniem też "zima" mogłaby juz taka zostać :)
    U mnie nowy post jakby co.

    OdpowiedzUsuń
  6. http://i678.photobucket.com/albums/vv147/RaspberryCookie/TosGin20122011/IMG_8331.jpg Jakaś Tosia nie Tosiowa?
    Kiedy ja Was znowu zobaczę?...

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia super ;) Gin zawsze miała takie pióro na uszach? Wydawało mi się zawsze, że ona ma taki bardziej zbity włos?

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardziej "zbity" włos miała, jak była szczylem, a z czasem na uszkach futro robiło się coraz rzadsze. Z resztą z ogonem miała to samo :<.

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś ty z biedną Gin zrobiła XD
    Śmiesznie wyglądają te jej firanki na uszach x3

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne światło na zdjęciach :)
    Mnie się ogólnie ta pogoda też podoba, nie lubię śniegu

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia, nowy szablon, wprost cudowny:)
    Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna jest <33
    Fakt, mogłaby zostać już taka ta "zima"...
    Wesołych świą !

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakieś śmieszne te jej uszy :P Niby owłosione, ale jednak mam ochotę je wyskubać jak u foksterierka ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wesolych! Na Dolnym Slasku juz niestety zaczela sie brzydka zima-snieg pada, ale jest cieplo i wszystko plywa...:( ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne zdjęcia robisz swoim psiakom :D

    Świetne są , strasznie mi sie podobają ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ginny wygląda pięknie, szkoda tylko tego genialnego ogona...

    A jeżeli o mnie chodzi, to śnieg mógłby spaść, nie mam nic przeciwko. XD

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne psiaki. Te fotki są czarujące. Wesołych Świąt itp. itd.

    OdpowiedzUsuń
  18. Sliczne zdjęcia. Masz piękne psiaki.

    OdpowiedzUsuń

Projekt i wykonanie: Marta Swakowska © Psi Kawałek Internetu