24.12.2011

Nadal świątecznie...

Nie mogłam się powstrzymać!
Gin dzisiaj i rok temu ;)

13 komentarzy:

  1. Ahahaha, jakie porównanie. Rok temu wyglądała jak kawał futra, teraz... taka panienka z niej ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie widać zmiany w Gin i... w twojej fotografii ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha metamorfoza :D
    ucałuj Gin ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hhahaha ;**
    Ale śliczna panienka !
    Wtedy taka bez figury ,a teraz jak prawdziwa modelka ! . ;d Zajrzyj do mnie i zobacz co u mojego psiaka ! :

    http://baja0799-pamietnikksiezniczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. No musze przyznać , że jest różnica :)

    świetne robisz te zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ah, po prostu zachwycająca panna! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ze ślicznego maleństwa wyrosła całkiem elegancka panna... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Puuuuszek <3
    Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna wyglądała rok temu , i nadal ślicznie wygląda ;*
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  10. 'prawie' sie nie zmieniła :D pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. To ja, Biscuit z bloga Psotka-zwariowany Shih Tzu. Moje konto zostało zablokowane, a blog usunięty. Postaram się go odzyskać, ale nic nie gwarantuję. Możesz napisać o tym na sowim blogu? Chciałabym odzyskać swoich wszystkich obserwatorów oraz ostrzec młodych blogerów, którzy nie ukończyli 13 lat, by zmienili datę swojego urodzenia na datę swojego rodzica/opiekuna bo inaczej(prędzje czy później) skończą jak ja.

    OdpowiedzUsuń
  12. Co za porównanie :-)
    zmieniła się.

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie sie zmieniła. Rok temu była o wiele bardziej futerkowa.

    OdpowiedzUsuń

Projekt i wykonanie: Marta Swakowska © Psi Kawałek Internetu