24.12.2011

Wesołych Świąt!

7 komentarzy:

  1. Wesołych!
    Mam nadzieje, że nie kazałaś Ginny-reniferowi ciągnąć san? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam sań, hahahaha :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Również życzymy wesołych świat i szczęśliwego nowego roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy ten rysunek : D Chyba będę zmuszona Cię poprosić żebyś mi Bejkę narysowała : D
    Dziękujemy i również z Bejką życzymy beztroskich , rodzinnych świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych życzę również ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. supcio ;))
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chciałam napisać, bo wcześniej nie odnotowałam istnienia tej notki, że na rysunku Gin ma bardzo intrygujące brwi :> Bo swoją drogą - rysunek świetny, bo nie da się nie poznać kogo przedstawia.

    I (bardzo) spóźnione (ale szczere!) - wesołych świąt.

    OdpowiedzUsuń

Projekt i wykonanie: Marta Swakowska © Psi Kawałek Internetu