07.01.2012

2012

Poprzedni rok był czasem różnych zmian, właściwych i mniej właściwych decyzji, wielu radości jak i rozczarowań. Dużo osób robi postanowienia noworoczne, a ja postanowiłam, że nie będę sztywno trzymać się określonych celów, bo zazwyczaj wychodzi tak, że... no właśnie niewiele z tego wychodzi ;). Mam tylko nadzieję, że 2012 będzie lepszy niż poprzedni, bogaty w pozytywne doświadczenia i że wreszcie wystartuję w zawodach ;D.

Z lekkim (upss... tygodniowym) opóźnieniem życzę odwiedzającym bloga wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń (to najważniejsze) w Nowym Roku! :D

Tegorocznego Sylwestra Toś i Gin spędziły beze mnie. Tosia podobno jak zwykle schizowała, 31 grudnia to dla niej zawsze najgorsza data :(. Na szczęście pomaga jej umiejscowienie w cichej, ciemnej norce, jaką stanowi kennel. Ginny za to była zupełnie obojętna na strzały, ale zamknięto ją w klatce razem z Tosią, żeby dotrzymywała jej towarzystwa.




I pomyśleć, że jeszcze rok temu zastanawiałam się co wyrośnie z mojej małej kuleczki :)

11 komentarzy:

  1. Ale śliczne te zdjęcia. Również z Kubusiem życzymy wam szczęśliwego nowego roku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj no i wyszło, że nienawidzę agility ;P Na początku, gdy dopiero wchodziłam w świat psich sportów nie widziałam w tym nic fajnego. Ostatnio (jeszcze przed flyballem i obi) gdy stwierdziłam, że nic innego nam nie pozostaje, jakoś to polubiłam :D Jeśli zgra nam się z flyballem to może pójdziemy na ten kurs do Hiportu :)
    A do flyballu zapraszam, może kiedyś spotkamy się na zawodach czy coś ;)

    Mała Ginny mnie rozwaliła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak. Najpierw taki mały potworek, a teraz całkiem poważny pies :) Czas robi swoje. Szczęścia przede wszystkim w tym Nowym roku i zdrowia dla psów jak i dla Ciebie, no i spełnienia marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziaśna była ta twoja kuleczka:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Łooł !
    Na tym szczeniaczkowym zdjęciu Ginn wygląda jak namalowana...

    OdpowiedzUsuń
  6. Robisz śliczne zdjecia ! :)
    Życzę wszystkiego naj , w nowym roku !

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki pyszczek rozkoszny. :D
    Postanowień noworocznych też nie robię, mam na to cały rok. :3
    Również spóźnione życzonka przesyłam i bardzo podoba mi się nowy wygląd bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnie zdjęcie przeurocze :)
    Również życzymy spełnienia wszystkich marzeń i planów

    OdpowiedzUsuń
  9. masz tu bardzo ładnie wszystko zrobione!

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej !
    Świetny blog dodaję Cię do obserwatorów i liczę na codzienne posty ; )
    Zajrzyj na mojego bloga :)
    http://whippet-popo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Projekt i wykonanie: Marta Swakowska © Psi Kawałek Internetu