27.01.2012

Poszukiwany...

... szampon na nieodrastanie futra ;D






20 komentarzy:

  1. Zabawne:).
    Ja poszukuję frisbee,które samo wykonuje wydane przez ciebie polecenia dot.nazw rzutów:D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już pisałam,ale nie mogłam wejść na tą stronę-pomożesz mi zrobić ładny nagłówek na bloga?:)

      Usuń
    2. A co jest nie tak ze stroną? Może to jakoś naprawię xD.

      Usuń
    3. Pisze,że strona nie istnieje,nic nie może mi się wyświetlić ;/

      Usuń
  2. Jak znajdziesz to się podziel odkryciem ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. haha, to się uśmiałam. ;)
    śliczna fotencja. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też by się przydał po każdej próbie obstrzyżenia szczurka :)
    Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mam do cb pytanie tez o dyski, ale juz tak na "powaznie" ;D Gdzie i jakie dyski kupujesz? Bo ja szukam czegos do 160 i wszedzie wszystko juz odsprzedane. Najchetniej to bym kupila hero pup ,ale producent narazie nie planuje wznowienia produkcji. A moze masz jakies malo zniszczone na odsprzedaz? Jestem zdesperowana....;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Softy zamawiałam na allegro (pełna miska), a hero pupy mam z whippy. Chętnie bym je odsprzedała, ale wydaje mi się, że nie nadają się zbytnio do tego, mają mnóstwo "zadziorów" :<.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. :( szkooda. A co wpisywalas w wyszukiwarke na allegro? xD Bo ja tam zadnych psich dyskow nie moge znalezc :(

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Od czasu do czasu ok, ale nie co +/- 1,5 tygodnia ;D.

      Usuń
  7. Aż tak szybko rośnie jej sierściucha? :D Tniesz ją maszynką czy nożyczkami?
    To może pozwól im troszkę porosnąć :) Chociaż krótka sierść to komfort bo czesać nie trzeba i się nie kołtuni. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gin i tak się bardzo nie kołtuni, bardziej chodzi o to, że zarośnięta brzydko wygląda, a im dłuższe ma futro, tym większe kulki śniegowe się do niej przyczepiają :(. No i strzyżenie pyszczka też jest dość istotne (on zarasta najszybciej, a przynajmniej w tym miejscu najbardziej to widać) między innymi ze względów higienicznych. Strzygę ją i maszynką, i nożyczkami ;).

      Usuń
  8. Golasek;***
    Śliczna psina!
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas, śliczny masz nagłówek!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna psinka ;*
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas!
    Ps:Dodaje sie do obserwatorów i licze na to samo !.
    Dropsikowa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Skąd masz taki fajny nagłówek? Strasznie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Projekt i wykonanie: Marta Swakowska © Psi Kawałek Internetu