07.05.2012

Pierwsze zawody

29 kwietnia odbyły się "Treningowe Zawody Agility dla PRZYJACIELA" i były to nasze pierwsze zawody, w których czynnie brałyśmy udział :D.



Miałam dużo obaw, jak za każdym razem, kiedy poprzednio zgłaszałam się na zawody, ale stwierdziłam, że te są przecież nieoficjalne, bierzemy udział tylko w jednej konkurencji i na pewno nie będzie tak źle, jak przewidują moje scenariusze.

Upał dawał się wszystkim we znaki, różne psy różnie znosiły takie warunki pogodowe, dlatego bałam się trochę, że Gin tym bardziej się "odmóżdży", ale wszystko poszło bardzo fajnie :D. Na starcie udało mi się zapomnieć o ludziach znajdujących się wokół ringu, udało mi się zapamiętać kolejność przeszkód, Gin miała całkiem niekiepskie tempo, chociaż wydaje mi się, że mogłoby być lepiej. W każdym razie tuneliadę ukończyłyśmy na czysto, suczynka była ładnie skupiona, więc byłam bardzo zadowolona :D.

Potem pojawiły się wyniki, szukałam gdzieś w środku swojego nazwiska i nic nie jest w stanie opisać jakie było moje zaskoczenie, gdy zauważyłam je na samej górze, z dopiskiem "I lokata". Z pewnością zajęcie I miejsca było miłym dodatkiem do tego wszystkiego i przede wszystkim fajną motywacją do kolejnych startów, tym razem w oficjalnych zawodach ;).

» Fotorelacja





20 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, ale to fanie wygląda - "fot. M. Kędra" ^^

    Było super, gratulacje raz nie wiem który już ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje ! :)
    Świetnie Wam poszło :D
    Psiaka tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Byliście super-świetni. Gratulację!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne to za mało powiedziane-rewelacja!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wam poszło, dobrze, że już z nią wystartowałaś :)
    Powodzenia na następnych zawodach!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje I-szego miejsca!
    A zdjęcia wspaniałe... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, super i jeszcze raz super! Gratulujemy i życzymy powodzenia na kolejnych zawodach! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! Bardzo fajne zdjęcia! Cóż, strach ma wielkie oczy - na różnych zawodach 9np. narciarskich) przed startem się strasznie stresuję, ale za to sam przejazd trwa niecałą minutę i wcale nie jest straszny. A pierwsze miejsce jest wtedy naprawdę miłym zaskoczeniem! zycie-pod-psem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! :) Suuuuper biegacie, wytrwale będę czekać na kolejne relacje z zawodów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dziewczyny!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratki!
    To kiedy kolejne zawody? 8))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak znów przyjdzie odpowiedni czas :).

      Usuń
  14. Superowo wam poszło. Gin jest super szybka. Gratuluje... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super! Czekamy na odpowiedni czas i twoj start na zawodach :]

    OdpowiedzUsuń

Projekt i wykonanie: Marta Swakowska © Psi Kawałek Internetu