22.06.2012

Po co karmić psa

... po co karmić psa, skoro on sam potrafi o to zadbać? W przedpokoju stoi worek ze śmieciami, który miał być zaraz wyniesiony, Gina korzystając z okazji wybrała karton po mleku, dwa opakowania po serkach i jeszcze parę innych rzeczy, wszystko zaniosła do kennela. Ten pies nie przestaje mnie zadziwiać ;D. 


* * *

A tak zupełnie odbiegając od tematu...
Ostatnio dowiedziałam się, że na naszej kuli ziemskiej żyje sobie piesek bardzo, bardzo podobny do Gingers. Aż nie mogłam w to uwierzyć, jak go zobaczyłam, na zdjęciach w krótszej fryzurce ma nawet tak samo zostawiony ogonek, jak kiedyś Ginka, no i również jest mixem pudla. Przedstawiam Wam Lokiego:

9 komentarzy:

  1. Loki jest uroczy, ale wydaje mi się, że jest nieco inny od Gin (oczywiście nie biorę tu pod uwagę kwestii umaszczenia). Może w rzeczywistości jest do niej bardziej podobny. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że nie są identyczni, ale podobieństwo jest moim zdaniem bardzo duże, z resztą według właścicielki Lokiego, która mi o nim powiedziała też tak jest :). Jeśli porównujesz do niego Ginę ze zdjęcia wyżej, to pyszczek się różni, bo jest już zarośnięty, jak jest zgolony na łysą pałkę to bardziej widać :D.

      Usuń
  2. Wow jaki podobny! Trochę się różnią, ale nie ma dwóch identycznych mieszańców.Loki ma mniej kręconą sierść o Gin.

    OdpowiedzUsuń
  3. o ja!!bardzo podobni.Loki jest jak brat bliźniak Gin.
    Cudne!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, niemalże identyczny ;D
    Bardzo rzadko się zdarza, aby natrafić na kundlasa tak bardzo podobnego do swojego psa
    A gdzie ten pies mieszka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Japonii albo w USA, jego właściciele chyba dużo podróżują stąd pewnie różne miejsca zamieszkania na dwóch stronach.

      Usuń
    2. Łooo... to drugi koniec świata...

      Usuń
  5. Moja robi tak samo . :) Potrafi zrobić dziurę w worku i wyjąć śmieci :D
    Pieski bardzo podobne . Tak samo śliczne .
    Zazdroszczę Ci takiego ślicznego cuda !

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój pies też czasem dopadnie się do śmieci ;)
    Loki jest strasznie do Ginny podobny.

    OdpowiedzUsuń

Projekt i wykonanie: Marta Swakowska © Psi Kawałek Internetu