09.07.2012

Dywan

Takiego portretu jeszcze nie było ;D


25 komentarzy:

  1. łoooo jezu! czyżby to...? nie wierzę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ejeje ale ona nadal zyje prawda? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. to prawdziwy dywan,czy sierść Ginny??Trzeba przyznac,że są bardzo są bardzo podobne

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja to sierść Gin? gdyby to nie blog o niej pomyślałabym, że to naturalny dywan xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, a ja myślałam, że to na serio dywan! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hah ! Faktycznie idzie się pomylić ; p

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba nie chodzą Ci po głowie żadne plany w związku z zaopatrzeniem się w nowy, naturalny dywan? :PP

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie, nie, mój dywan nadal biega za piłką, jakby tylko leżał, jak przeciętny dywan z Ikei to już nie byłby taki wyjątkowy :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój robi za wycieraczkę przy drzwiach balkonowych. XD

      Usuń
  9. Ojejku, świetne to jest ! <33
    Hahahaha!
    Zapraszam do Siebie, dodałam już się od obserwatorów i mam was na oku ; dd

    OdpowiedzUsuń
  10. Co to ma być? Takie nijakie, ale ma coś w sobie xDD

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha, ale świetny dywan ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Hehe idzie się pomylić :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę myślałam na początki, ze to prawdziwy dywan. Ale potem domyśliłam się, że to sierść Ginki.

    OdpowiedzUsuń
  14. faktycznie portret dość nietypowy :) fajna faktura :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Hahaha dobry dywan nie jest zły ! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Hahaha co to jest? :D
    Czyżby sierść psiaka ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten "dywan" można świetnie wykorzystać jako tło do szablonu. :PP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł! :D Ale musiałabym gdzieś dodać jeszcze wykładzinę z Tosi ;D.

      Usuń
    2. Oj, chyba trudno byłoby to połączyć w coś sensownego... chociaż, nie raz już mnie zaskakiwałaś. :PP

      Usuń

Projekt i wykonanie: Marta Swakowska © Psi Kawałek Internetu