10.10.2012

Agility: praca wre...

Wyszło mi 7 stacjonat, w trakcie produkcji jeszcze ósma. Stelaż do koła naprawiony. Chcę to jakoś ogarnąć wizualnie, ale jeszcze nie mam pomysłu. Kupowanie farby specjalnie do rurek PCV jest niestety raczej mało opłacalne :(.
W tym roku bardzo chciałabym jeszcze kładkę, a z takich drugoplanowych przeszkód skok w dal i tunel miękki. Resztą zamierzam zająć się w przyszłym roku.

Pierwsza warstwa farby nałożona! :D Nie wygląda do końca tak, jak chciałam i możliwe, że będę jeszcze pracować nad tym, żeby kolor stref był bardziej żywy i ciemniejszy, ale na razie wychodzi to całkiem, całkiem. Zobaczymy co będzie po dwóch kolejnych warstwach ;).


13 komentarzy:

  1. Ładne kolorki wybrałaś. Palisada jest na prwdę śliczna. Z tego co piszesz to masz już dużo przeszkód.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kolory!!Macie extra sprzęty.Sama wszystko robisz?
    Życzymy powodzenie w dalszych planach z przeszkodami i w robieniu ich^^
    Pozdrawiamy Asia&MJ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nie wiem czy wyszłabym z tego żywa, jakbym sama zajmowała się robieniem wszystkich przeszkód ;D.
      Stacjonaty robiłam sama, stelaż do koła naprawiałam sama, ale przeszkodami strefowymi zajmuje się mój tata, ja odpowiadam za samo malowanie ;).

      Usuń
  3. ładne kolory :)

    co do pcv, to kup papier ścierny i przeszlifuj rurki i ja bym posprayowała je bo malowanie rurek jest dość problematyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie za radę! :D Właśnie myślałam, żeby kupić do nich spray, ale w sklepie mówiono mi, że raczej nie będzie zbyt trwały i polecali bardziej farbę do PCV (ponoć ta, którą kupiliśmy do drewna też by się sprawdziła, ale chciałabym jednak mocniejsze kolory do stacjonat i reszty).

      Usuń
    2. ja spray używam do malowania nart ;) Fakt faktem, nie jest to mega trwałe, ale narty mocniej pracują niż stacjonaty, więc liczę że będzie działać. Dodatkowo ja używam sprayu matowego Kamuflage, jak do graffiti. Tu może lepszym rozwiązaniem będzie lakier samochodowy w sprayu?
      Najważniejsze to przeszlifować by farba miała się czego złapać i odtłuścić, bo inaczej nie przyklei się

      mogę Ci przesłać zdjęcie nart po sezonie na dowód ;)

      Usuń
    3. O, prześlij, prześlij! :D
      Ja akurat chcę pomalować takie elementy stacjonat, gdzie nie będą one raczej narażone na jakieś uszkodzenia, bardziej na warunki atmosferyczne, więc wydaje mi się, że jakby właśnie nadać rurce lepszą fakturę, żeby spray się trzymał to rzeczywiście mógłby się sprawdzić.

      Usuń
  4. Witaj :) piękna palisada :) zastanawiam się nad robieniem własnoręcznie kładki,bo jak widzę ceny to są kosmiczne,moim zdaniem taniej wyjdzie jak się zrobi samej.Pozdrawiamy:Ewa,Goldi i Ivo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne dobrane kolory :D
    Teraz czekam na zdjęcia jak psiaki korzystają z ekstra toru :)
    Też bym chciała kładkę i palisadę lecz u nas na ogrodzie to nie jest możliwe :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialnie to wygląda! Zazdroszczę własnego torku! :)

    To co, kiedy możemy się spodziewać filmiku agilitujących dziewczyn? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, kiedy będziecie ćwiczyły (koniecznie musicie to zrelacjonować!) ?

      Usuń
    2. Karolina, nie wiem czy będę coś nagrywać (przede wszystkim nie bardzo mam czym), przeszkody robię sobie bardziej do takich pojedynczych ćwiczeń, więc filmiki i tak nie byłyby raczej zbyt ciekawe i coś bardziej konkretnego wymagałoby wiele klejenia ;).

      Tamara, ćwiczymy cały czas! :D Niektóre elementy agility nie wymagają posiadania od razu całego torku.

      Usuń

Projekt i wykonanie: Marta Swakowska © Psi Kawałek Internetu