31.10.2012

Halloween

27 komentarzy:

  1. Obchodzicie? ; }
    Śliczne. Kto rysował?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie, mam mieszane uczucia co do tego święta, ale rysunek (mojego autorstwa) musiał być ;D.

      Usuń
  2. Nie wyrobie! Skąd ty masz taki rysunek! Wciąż mnie zaskakujesz... :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!!Czadowe i boskie!!
    Gin w wersji czarownicy i Tosia w wersji czarnoksiężnika(??)jest super:D
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  4. Czaderskie!
    Gdybym ja tak umiała to Cody by miał całą kolekcję:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow.! :)
    Świetne...! :)
    Na prawdę świetne i po prostu... super.! :)


    Pozdrawiamy :*
    Zapraszamy do nas w wolnej chwili :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahahaha... Super, czadowy obrazek. Szkoda, że nie mam takiego programu. Weź zacznij robić nagłówki na blogi na zamówienie... :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie rysunki można robić w każdym programie graficznym ;).

      Usuń
    2. Nawet w Photoscape?
      Od dawna wiedziałam, że ja zbyt dużo z grafiką komputerową wspólnego nie mam -,-

      Usuń
    3. Ja również jestem ciekawa czy można robić w Photoscape?

      Usuń
    4. W każdym, w którym da się postawić kreskę "wirtualnym" pędzelkiem/ołówkiem, czy innym tego typu narzędziem. Nawet Paint się do tego nadaje ;).

      Ja do rysowania używam tabletu graficznego, ale można używać też myszki (jest to trudniejsze, ale wykonalne).

      Usuń
    5. Masz rację, nie wyobrażam sobie jeździć myszą po ekranie z dokładnością co do 1 mm
      1 s :)

      Usuń
  7. Fajowy obrazek. Ja nie mogę zrobić takiego, bo mam taki stary komputer, że jak zapisze jedno zdjęcie, to już nie ma miejsca na dysku. :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale bajer! :D
    Genialne!
    Proszę o więcej tu takich rysunków hehhehee

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny rysunek :D
    Extra pomysł ;)

    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A jakim tablecikiem rysowałaś takie cudoo ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, od razu "cudo", takie bazgrołki :D.
      Mam Wacoma Bamboo Pen&Touch ;).

      Usuń
  11. Haha! Rysunek jest mistrzowski!
    Sama bym tak chciała.. Niestety średnio ogarniam programy graficzne (no i nie posiadam tabletu). >.<

    OdpowiedzUsuń
  12. Toż to jest świetne!! <3

    OdpowiedzUsuń

Projekt i wykonanie: Marta Swakowska © Psi Kawałek Internetu