26.10.2012

Małymi krokami zbliża się zima

Robi się coraz zimniej, w niektórych miejscach w Polsce pojawił się już pierwszy śnieg, więc stwierdziłam, że najwyższy czas zaopatrzyć się w jakieś ciepłe kubraczki dla dziewczyn. Planowałam je od dawna, ale długo nie mogłam znaleźć odpowiednich, no i w końcu się udało :).

Pierwsze kroki w ubranku dla obu suk nie były łatwe, ale szybko przyzwyczaiły się do tego, że coś na sobie mają. Oba kombinezony mają trochę zbyt długie nogawki/rękawy i wydaje mi się, że z tyłu jest troszkę za dużo materiału, ale jeszcze nie wiem co z tym zrobimy. Mamy możliwość wprowadzenia paru poprawek na maszynie, więc może z tego skorzystamy.







17 komentarzy:

  1. Trochę za duże. Wiem, że nie o wygląd tu się rozchodzi, tylko o wygodę i ciepełko, ale pierwsze wrażenie jest dość cienkie. Nowe ciuszki nie przypadły mi do gustu, chociaż w końcu nie mnie mają się podobać. :P
    Przeróbki zdecydowanie się przydadzą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że one są po prostu trochę niewymiarowe. Pewnie chodziło o to, żeby dostosować je do możliwie różnych psów, dlatego nie są zbyt dopasowane.
      Mnie też się one jakoś super nie podobają, ale wolałam kupić takie, niż z niepotrzebnymi kapturkami z futerkiem, czy z wzorem w panterkę... ;) Ciężko znaleźć dobre ubranko, tj. żeby miało neutralne kolory, dobrze zakrywało odpowiednie części psa (jest np. bardzo duży wybór derek, ale kryją one psa tylko na górze, a od spodu mają wąski pasek, żeby derka trzymała się psa, więc nic nie chroni brzuszka), no i miało przy okazji przyziemną cenę.
      Myślę, że po ewentualnych poprawkach kubraczki będą się super prezentować :).

      Usuń
    2. Fakt, ciężko znaleźć na rynku coś porządnego i dobrze wyglądającego. Taka nam okropna moda przyszła na fikuśne wzorki i niepotrzebne dodatki.
      W każdym razie życzę, żeby się dziewczynom dobrze nosiło. :)

      Usuń
  2. Piękne kubraczki :) troszeczkę duże,ale co tam, ważne,że jest im ciepło.W zimowe dni jest to potrzebne,gdyż łatwo mogą zachorować.W tych ubrankach zima dla nich nie jest straszna :)Pozdrawiamy:Ewa,Goldi i Ivo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale on śmiesznie wygląda na Ginny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kubraczki same w sobie są bardzo ładne i na pewno bd bronić panienki podczas mrozu jednakże trochę są za duże i wygląda to dosyć smiesznie na takich kruszynkach ;) ale wiadomo o sam wygląd tu nie chodzi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie odkryłam, że tośkowy rozmiar jest idealny na Ginę, nic nie trzeba wtedy poprawiać, więc chyba po prostu wymienię rozmiar kupiony na Ginę na nowy kombinezon dla Tosi. Eh... nie lubię kupować takich rzeczy przez internet :(.

      Usuń
    2. Natalia , gdzie je kupiłaś ?

      Usuń
    3. http://www.zooplus.pl/shop/psy/obroza_dla_psa/plaszczyki_dla_psa/plaszczyki_przeciwdeszczowe/262965#more

      Usuń
  5. Troszkę widać że są za duże ale rozumiem Cię - urok kupowania przez internet :/
    Chcę kupić Anu derkę na Animali jest szyte na miarę i właśnie nie wiem czy kupić jej o kilka cm większą :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne kubraki.Faktycznie trochę przyduże.
    Z kolorów pasują do T&G
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  7. No tak ;< u nas śnieg prawdopodobnie spadnie w niedzielę,wtedy nasz pierwszy debiut wystawowy koszmarnie będzie ;o a mi się tam jak zawsze Tosiak i Ginny podobają ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi, wręcz przeciwnie, ubranka bardzo się podobają. Lubię prostotę. Fajnie, że znalazłaś dobre rozwiązanie i nie będziesz musiała nic poprawiać tylko wymienisz jedno ubranko. No cóż, tak to jest jak się kupuje takie rzeczy przez internet.

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie fajne ;D
    a ta zimna niech się zbliża serio małymi , małymi krokami !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Z za dużymi da się coś zrobić, gorzej gdyby były za małe. :)
    Generalnie, kubraczki mi się podobają, po przerobieniu/wymianie będzie idealnie.
    Choć podobno cieplej jest w luźniejszych ciuszkach...

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyny fajnie wyglądają :D
    a zima...niby jeszcze daleko, a jutro u mnie ma być śnieg!
    Strasznie fajnie są zrobione te ubranka. Widać, że solidne. Są obszyte w środku jakimś cieplejszym materiałem?

    OdpowiedzUsuń

Projekt i wykonanie: Marta Swakowska © Psi Kawałek Internetu