25.11.2012

Frisbee - filmik

25 komentarzy:

  1. Gina jest świetna, uwielbiam patrzeć, jak się odbija. :)
    Gorąco kibicuję i życzę pomyślnych treningów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gin świetnie frisbuje.Widać jak zawzięcie walczy o dysk i łapie go.
    Mam dwa pytanie:
    Ile cm mają dyski? Z jakiej firmy są?
    Była bym wdzięczna za odpowiedzi.
    Życzymy powodzenia w dalszym frisbowaniu.
    Pozdrawiamy,Asia&Majlo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dyski przy flipach, overach i vaultach to Hero SuperAero (standardowej wielkości - 23,5cm), a te używane w innych momentach to Hyperflite Sofflite (18cm średnicy), już w opłakanym stanie, niedługo mam nadzieję zastąpi je zestaw aero ;).

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń
  3. Super skacze przy overkach :D Tylko zastanawia mnie czemu tak super się nie wybija przy łapaniu
    zwykłych backhandów... Na filmie tak tylko czy ogólnie to nich nie wyskakuje. Ciekawi mnie to bo nad nogą tak ładnie skacze a tak to łapie z czterema łapani na ziemi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Na filmie tak tylko czy ogólnie to nich nie wyskakuje?

      Usuń
    2. Niestety jak jeden element naprawimy, to chrzani się jakiś inny. Gina nie wyskakiwała do dalszych backhandów, do krótszych całkiem ładnie się wybijała, teraz jej się coś w główce poprzestawiało. Może to też wina mojej kiepskiej techniki rzucania.

      Usuń
    3. Widać, że macie mało miejsca, może to dlatego :) Poza tym dysk nie leci prosto, ale zachowuje się trochę jak floater, widać jednak, że nie miałyście dużych przestrzeni na manewry, więc być może to jest powodem niewyskakiwania ;)

      Usuń
  4. Bardzo fajnie frisbujecie. Super filmik :D. Pozdrawiamy was... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie sobie radzi z większymi :D
    cudowne overki. Wierzę, że niedługo i backhandy będą wyglądały równie obłędnie!
    pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, jestem pod wrażeniem!
    Gin jest niczym mała torpedka. ;)
    Świetny filmik, miło się ogląda.
    Pozdrawiamy Ekoni&Flopi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod wrażeniem :3
    Gdzie kupiłaś frisbee?

    Mój pies tak ładnie dekielków nie łapie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie Wam idzie!
    A Gina jest niezwykle utalentowanym psem,świetnie skacze itp.
    To jest plus posiadania takiego małego psiaka,bo przy moim cielaku to takie skoki mogłyby być niebezpieczne xd
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wam idzie ;o Popracujecie jeszcze nad wybijaniem i będzie jeszcze lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam patrzeć na vaulty Ginny. Jest taka mała a tak fajowo się odbija :D. Szkoda tylko że nie wyskakuje do backhandów :(. Ale Gin agresywnie się szarpie...

    OdpowiedzUsuń
  11. PS. Mam pytanko do wszystkich blogowiczów. Jak dodawać takie duże filmiki? Mi zawsze się dodają malutkie i nie umiem ich powiększyć w notce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na YT w opcjach udostępniania możesz wybrać jedną z proponowanych wielkości albo wpisać samemu takie wymiary, jakie Ci odpowiadają ;).

      A co do backhandów, to sądzę, że ogarnięcie ich to kwestia czasu, damy radę :).

      Usuń
  12. Super! Nie mogłam się doczekać tego filmiku. Jestem zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! No naprawdę świetnie =)
    Życzę powodzenia w następnych treningach =)

    Pozdrawiam Natalka i Beny

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny filmik :)
    Życzymy dalszych sukcesów i miłej zabawy!

    Pozdrawiamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Vaulty i flipy miażdżą totalnie! Overy też świetnie Wam wychodzą, filmik ogląda się bardzo miło ;)

    OdpowiedzUsuń

Projekt i wykonanie: Marta Swakowska © Psi Kawałek Internetu