12.11.2012

Skok w dal


Składniki:
Paleta do drewna
Piła (potrzebna do cięcia)
ew. do dekoracji farba/spray

W sieci można znaleźć instrukcje na zrobienie tej przeszkody z rurek PCV, spotkałam się też z pomysłem na wykorzystanie długich doniczek na parapet.

Przygotowanie:
Paletę do drewna należy pociąć tak, żeby uzyskać takie części (nie tniemy palety na pół, jeśli skok w dal ma być szerszy) . Następnie skok w dal można czymś pomalować. W regulaminie agility są dokładnie określone wymiary tej przeszkody oraz jak ona powinna wyglądać. Nasz skok w dal nieco się różni ;).

17 komentarzy:

  1. Fajna instrukcja
    Świetny rysunek
    My też robiliśmy z doniczek ^^
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, na pewno mi się przyda.
    Fajny rysunek ;)
    Pozdrawiam.
    P.S Bardzo podoba mi się wygląd bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł ;)
    Bardzo podobają mi się kolory :]

    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł. :D bardzo ładne kolorki szkoda, że nie bd mogła skorzystać z twojej instrukcji. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna instrukcja, bardzo pomysłowa
    i z pewnością zaoszczędzi trochę grosza. ;)
    Niestety będę zmuszona wykluczyć tę przeszkodę
    z treningu Flopli, bo mogłoby się coś niedobrego
    przydarzyć z jej kręgosłupem. :<

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wyrabiam z tych rysunków, one są Twoje? Śliczne O.o Uwielbiam je. Przeszkoda wyszła taka.. gumiasta :D
    Na pewno z korzystamy z większości Twoich instrukcji, więc prosimy, nie przestawaj pisać! Cieszę się, że są takie proste (prosty język) i czytelne. Szykują się treningi w klubie agi wiosną, ah to agi ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. My już od pewnego czasu wykorzystujemy swoje palety,których mamy duuużo! :)
    Dzięki bardzo, że dzielisz się tym z nami.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna konstrukcja.! :)
    Bardzo ciekawe i mamy nadzieję, że wykorzystamy to :)
    Napisałabym to samo co Rejczell, ale powtarzać się nie będę :]

    Pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe patenty.

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. I just noticed your new blog layout! It's so beautiful :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Wiem, że się ciut ciut post przedawnił ale mam pytanie jakiej wielkości cm jest twój skok w dal? Bo będę robić dla borda a zdjęcie niewiele mi mówi cd wymiarów ;]

      Usuń
    2. Moje przeszkody są mniejsze niż regulaminowe, dlatego żeby nikogo nie wprowadzać w błąd nie podawałam ich wymiarów.

      Tutaj jest regulamin agility, w którym znajdziesz wymiary przeszkód.

      Usuń
  12. Naszą paletę wystarczy pomalować jakimiś ładnymi kolorkami ^^

    OdpowiedzUsuń

Projekt i wykonanie: Marta Swakowska © Psi Kawałek Internetu