17.12.2012

Przedświąteczny szał

Lubię święta Bożego Narodzenia za ciepłą atmosferę, spokój i mnóstwo przeróżnych pyszności ;), ale to co dzieje się przed tym wszystkim jest straszne!
Kurier przyjeżdża później niż zwykle, na pewno ma teraz masę przesyłek. W kartonie dwa słoiki psich ciasteczek, szampon i kleszczołapki (teraz kleszcze nam nie straszne!), w sumie nic specjalnego i raczej nie uda mi się zrealizować moich pomysłów na prezenty dla suk na czas, ale chyba się nie obrażą ;). 
W weekend testowałyśmy szampon, raczej nie kąpię psów bez potrzeby, ale uznałam, że skoro niedługo tak ważne święto, to wypadałoby jednak zadbać o to, żeby nie tylko ludzka część rodziny jakoś wtedy wyglądała. Zawsze kupowałam zwykłe szampony bardziej zaufanych marek, tym razem bardziej zaszalałam, bo zdecydowałam się na Espree dla psów długowłosych. Wygląda na bardzo wydajny (to koncentrat), ma ładny, delikatny zapach, a psy mają po nim cudowne futerko! Szczególnie Tosia - po kąpieli, suszeniu, wyrównaniu sierści tu i ówdzie prezentowała się co najmniej jak champion na ringu wystawowym ;D. Nawet nie pomyślałabym, że różnica w działaniu psich szamponów może być tak widoczna.


Śniegu prawie już u nas nie ma, długoterminowe prognozy pogody raczej go nie przewidują, więc święta chyba nie będą "białe". Gdyby nie ta wilgoć i rozpaćkany teren, to warunki byłyby całkiem przyjemne do biegania albo do rzucania dyskami, ale jak się nie ma co się lubi... tym bardziej, że w najbliższym czasie mam zamiar zrealizować plan polegający na ćwiczeniach techniki skoku w agility. Zeszyt treningowy już założony :).

25 komentarzy:

  1. Po tym opisie efektów kąpania spodziewałam się zobaczyć jakiś dowód w postaci tosiowej fotki, a tu lipa. :P No nic, zadowolę się Ginką. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh ja na to samo liczyłam. No cóż. Czekamy na post gdzie będzie więcej zdjęć twoich figlarnych panienek. :)

      Usuń
    2. Niestety pogoda nie sprzyja robieniu zdjęć :(.

      Usuń
  2. Świetna Ginka.To szampon musi być super.Ile zapłaciłaś?Czekamy na więcej postów i fotek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampon zamawiałam w animalii, kosztuje tam ok. 46zł, butelka ma większą pojemność niż na ogół w tych "zwykłych" szamponach, poza tym trzeba go rozcieńczać, więc w zasadzie wychodzi go więcej, starcza na dłużej i wychodzi taniej ;).

      Usuń
  3. Alee Ginnka :D Jedziecie na zawody w styczniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie ma sensu znowu na minus zero... A boję się do zerówek, bo nie wiem jak Gin zareaguje na przeszkody o regulaminowych wymiarach :<. Ale... na styczeń mamy równie fajne i agilitowe plany ;).

      Usuń
    2. no.. my dajemy czadu, i pobiegniemy w zerówkach.. jak wyjdzie, nie wiem, bo strefówek to tak.. może w sierpniu robiłyśmy? xd

      Usuń
  4. Zdjęcie cudowne, jak zawsze! <3 No niestety, u nas trudno znaleźć jakiekolwiek ślady po śniegu... A taką miałam nadzieję, na śnieżne święta ;) No, ale cóż, nic nie poradzimy ;) Ja planowałam kupić Lunianej dobrze odbijającą się piłkę, ale niestety, zbyt długo zwlekałam z zamówieniem i jest już za późno ;)Również mam nadzieję, że się nas mnie nie obrazi xD Ale mam dla niej jeszcze lepszy prezent- więcej wolnego czasu, który mogę poświęcić psiakowi! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ginka miała dostać nowe dyski, ale raczej nieprędko pojawią się w sklepie, pewnie dopiero w sezonie :(.
      A Toś Toś, cóż... ona najbardziej cieszy się wtedy, kiedy może coś zjeść, więc nie jest zbyt wymagająca, haha ;D.

      Usuń
  5. U nas też pogoda nie za ciekawa przez to mniej treningów agility =(
    Śliczne zdjęcia!
    Ja ostatnio też wykąpałam Benego.
    Uwielbiam go po kąpieli ma takie mięciutkie futerko =)
    Chyba tak ja większość psiaków!!!

    Pozdrawiam Natalka i Beny

    OdpowiedzUsuń
  6. Niedawno czytałam, że kleszcze podobno atakują w temperaturze 4˚C ;)
    Ginny słodko wyglądała jako szczniaczek :)

    Pozdrawiam, Natalia z Majkeliną

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, te małe gady są wszędzie i cały czas, ostatnio jak byliśmy z kleszczem u weta to było zdecydowanie na minusie :(.

      Usuń
  7. Jezeli chodzi o szampony to polecam- Mr.Groom'a, zdecydowanie najlepszy :) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak skończy się Espree (a czuję, że posłuży nam dłużej) to pewnie będziemy próbować czegoś nowego ;).

      Usuń
  8. Ja się cieszę, bo jak na razie u nas śniegu jest dużo. Liczę na to, że poleży do świąt :).
    Co do prezentów to właśnie zmówiłam psiakom polarowy szarpaczek. Kupiłam też dzisiaj smaczki.
    Również zawiodłam się, ze nie dodałaś zdjęcia po kompanku.

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas śniegu kupa :) Niech się trzyma do świąt!

    OdpowiedzUsuń
  10. Też nie lubię przedświątecznego szału,bo czasami jak coś nie wyjdzie to trzeba robić na ostatnią chwilę,ale Święta podobnie jak Ty bardzo lubię za atmosferę itp. :)
    Fajnie że udało Ci się z tym szamponem i że różnicę widać.Sama też rzadko kąpię psy,a jak już,to w jakimś tam zwykłym szamponie dla długowłosych :P
    Pozdrawiamy! :)

    www.bernenczykbacus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Również kiedyś kupiłam burkom "lepszy" szampon - różnicę faktycznie można i wyczuć i zauważyć :) Przeglądam blogi i większość szykuje jakiś specjalny prezent, chyba jestem jednym z nielicznych właścicieli, którzy nie zamawiają psiakom niczego święta... I chyba muszę to zmienić :P Moim zdaniem ta pogoda nie sprzyja nie tylko robieniu zdjęć, ona nie sprzyja NICZEMU, bo sam spacer w takim mrozie również do przyjemności nie należy. Podzielam Twoje zdanie na temat świąt i czekam (przede wszystkim na ten spokój) bardzo niecierpliwie :)

    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pisałaś to wczoraj, 17 grudnia, a dzisiaj 18 grudnia nie ma żadnej pluchy tylko prawdziwy śnieg :) Więc liczę że święta białe białe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak się składa, że właśnie wczoraj wieczorem u nas też mega sypało :D.

      Usuń
  13. ja też się przmierzam do zakupy nowego szmponu, może też zaszaleję :)

    to jest Ginny aktualnie ? o.O bo jakoś nie chce mi się wierzyć xdd

    Wiki & Neska - neskowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to stare zdjęcie, miała wtedy ok. 4 miesiące :).

      Usuń
    2. A ja już myślałam, że znowu zarosła. :)

      Usuń
  14. Śliczne zdjęcie *.* Też uwielbiam świąteczną atmosferę, pozdrawiamy i życzymy udanych świąt :)

    OdpowiedzUsuń

Projekt i wykonanie: Marta Swakowska © Psi Kawałek Internetu