04.12.2012

Śnieg!

Będąc niewiele oryginalniejsza niż inni napiszę, że spadł u nas śnieg! Był też wcześniej, ale dopiero kiedy jest grudzień jakoś bardziej cieszy on moje oczy. Mogłoby jeszcze nim nieco sypnąć (oby nie za dużo!), co by trawnik nie wyglądał jak ziołowy serek Almette no, ale pewnie przyjdzie na to jeszcze czas.

Odliczamy dni do zawodów, im bliżej niedzieli, tym więcej czarnych scenariuszy przewija się przez moje myśli, nie ma to jak "optymizm" ;).


Prawdopodobnie ostatnie zdjęcie trawnika w tym roku.

15 komentarzy:

  1. My bardzo cieszymy się ze śniegu. U nas jest go całkiem sporo. Dzięki tej zimowej aurze zaczynam czuć ten świąteczny nastrój :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już 1 grudnia słyszałam 3 świąteczne piosenki w radiu, a dziś.. Last Christmas! Nie wiem czemu, ale mam wrażenie że jest wrzesień, i wszyscy zwariowali z tymi świętami ;p

    Btw, zero czarnych myśli, Powsin jest szczęśliwym miejscem, czymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja też ciągle słyszę jakieś świąteczne piosenki i mam wrażenie, że przecież jeszcze tyyle czasu czekania na święta, ale w sumie... to już za 20 dni, pewnie szybko zleci :D.

      Powsin owszem, nie wiem jak Bemowo, haha :D.

      Usuń
    2. haha, fail, sorki, w takim razie Bemowo :D

      Usuń
  3. na Bemowie jest cieplej niż w Powsinie :D

    mina Giny jest super :) jakby mówiła "Śnieg serio? przecież na trawniku stoję…"

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas też w nocy i rano całkiem sporo śniegu napadało :D Niestety już w dużej mierze stopniał, ale mam nadzieję, że niebawem będzie go jeszcze więcej!
    Super fota :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Taa, ja słyszałam ostatnio jakąś bożonarodzeniową pieśń -.-
    Też czasami myślę że jest wrzesień a tu choinki w sklepach, różne błyskotki.
    Mina Giny jest jak zawsze super : )
    Pozdrawiam i Polecam zajżeć do nas!
    http://fado-labrador-retriever-biszkoptowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekamy na zdjęcia w śniegu :) no i oczywiście udanych zawodów życzymy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja czekam na śnieżną sesję :)
    U nas też już śnieg.
    Świetne zdjęcie *.*
    Udanych zawodów życzę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Natalia będzie dobrze ! Musi być ! ;)
    Po za tym to tylko zawody treningowe... tu nauczysz się panować nad stresem, znaczy ja sobie tak wmawiam. Ciekawie jak będzie w efekcie finalnym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie widzę różnicy między zawodami oficjalnymi i nieoficjalnymi, warunki i atmosfera są w zasadzie te same, ale im częściej będę startować, tym szybciej się z tym pewnie oswoję. Oby moje czarne myśli były bezpodstawne ;).

      Usuń
  9. Tak, ostatnio jak się obudziłam,za oknem zobaczyłam świat pod białą pierzyną (niestety śnieg stopniał równie szybko jak się pojawił :<). Jednakże to dopiero początek zimy, wszystko przed nami. ;) Życzymy powodzenia w zawodach!
    Pozdrawiamy E&F.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ma co się stresować przed zawodami...:)
    A co do śniegu, fajnie jak początkiem grudnia już zaczyna sypać, przygotowuję się przez to lepiej do Świąt, tak to już ,,czuć" :D
    ładne foto.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. A my nie z bardzo się cieszymy z śniegu (przynajmniej ja). :P
    Ale póki mrozów nie ma - nie jest źle.
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń

Projekt i wykonanie: Marta Swakowska © Psi Kawałek Internetu