09.02.2013

Some tricks...

Prawie cały dzień walczyłam z różnymi programami do obróbki filmów, bo Movie Maker kompletnie się zepsuł :(. Zastanawiałam się nawet, czy będę mieć jeszcze okazję do nagrywania i publikowania jakichkolwiek filmów, skoro nie mam ich w czym skleić (a trochę bezsensu wrzucać pojedyncze klipy), ale w końcu jakoś się udało.
Film nie jest najlepszej jakości, ale to chyba nie jest aż tak istotne ;). Przedstawia trochę starych i nowych tricków. Z nudów łapię za kliker i garść smakołyków, wołam psa (lub psy) i coś klikamy. Często zdarza się, że dana sztuczka kompletnie wylatuje nam z głowy i nigdy nie zostaje udokumentowana. Trzeba zacząć nagrywać na bieżąco.

27 komentarzy:

  1. To z walizką! Prześwietne! Chyba spróbuję, zobaczymy czy mój niekumaty pies ogarnie :P
    I oczywiście muszę mu pokazać Tosię co by wziął z niej przykład z włażeniem na ścianę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Tosia zakumała zarzucanie zadka na ścianę, to chyba każdy pies w końcu to ogarnie. Powodzenia! :D

      Usuń
  2. Tak rzadko widzę Gin i Toś w akcji. Nagrywaj więcej, jakość mi nie przeszkadza
    PS. Ale ta Tosia jest radosna :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. TOCHA! :D Jaka ona rozkoszna. Tyle słodyczy w tej nieporadności, że och. :)
    Pięknie panienki spędzają czas. Obie super, aż chce się więcej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Matko!! Jakie one obie słodkie! :) A Tosia tą swoją ekscytacją jeszcze bardziej przypomina mi Kaje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rany, haha jakie zgranie! :D Ja też cały dzień walczyłam z czymś do obróbki i doszłam do podobnych wniosków.. po czym jak zrobiłam jako taki filmik, laptop odmówił współpracy i padł.. pozdrawiam Windows Vista :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Vistę masz przynajmniej większy wybór programów ;).

      Usuń
    2. tiaaa dopóki się nie zawiesi jest spoko ;)

      Usuń
  6. A może Live Movie Maker ? Mi działa świetnie :)
    Zimowe nudy to najlepszy czas na sztuczki i masz rację , że trzeba to dokumentować :D
    Tosia jest zabawna :)
    Strasznie podoba mi się sztuczka z parasolem <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy LMM nie jest do określonej wersji Windowsa? Z resztą na innym komputerze (z nowszym Windowsem) też miałam problemy z tym programem, wiem też, że nie tylko ja miałam z nim częste problemy. Widocznie trzeba było już się pożegnać i zakończyć współpracę :P.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Mi LMM na windowsie 7 chodzi idealnie a Movie Maker wgl mi nie chodził . Fajnie i łatwo się na nim obrabia :)

      Usuń
    4. O no właśnie Windows Live Movie Maker jest świetny :)

      Usuń
    5. Tylko trzeba mieć jeszcze Windows 7 ;)

      Usuń
  7. A Tosia taka szczęśliwa. Ginka świetnie sztuczkuje i Tosia również. Świetny filmik. Życzymy powodzenia w sztuczkowaniu i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  8. No nie! Wykorzystujesz psa do sprzątania!? Nie ładnie!
    A Tosia wygląda jak po jakichś używkach. Oo Ty pilnuj dziecka, bo nie wiadomo w jakim środowisku się obraca: jeszcze Ci w jakiś nałóg wpadnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tosia mogłaby zostać psim tancerzem !
    I weź się tu spokojnie pakuj na wakacje :D
    Super sztuczki !

    OdpowiedzUsuń
  10. Brawo!! Obie sucze świetnie się bawią przy wykonywaniu komend i sztuczek! Tośka cały czas ogonkiem macha <3 . A Ginny z łatwością wykonuje różne komendy :) Ja chcę więcej!

    OdpowiedzUsuń
  11. Chwytanie parasola w łapy najbardziej mi przypadło do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wychodzi wkładanie zabawek do koszyka :D Super wszystkie komendy wyszły !!! Cudnie się patrzy na tak ułożonego psa. A Ginny jest wyjądkowo żywym psem ;)
    Pozdrawiam Martyna i Fany

    OdpowiedzUsuń
  13. Super filmik! Tyle inspiracji... ah.
    Bardzo podobała mi się sztuczka z trzymaniem parasola, jednakże nie wiem czy mój Longer utrzymałby się w pozycji pionowej z tak niestabilnym przedmiotem.
    Trick z walizką również przypadła nam do gustu. Myślę, że nie będzie z nim związane zbyt wiele filozofii... Jednak moim numerem 1 jest wkładanie rzeczy do koszyka.. Gdyby tylko Flopę tego nauczyć... Ale jak przekonać do tego upartego jamniora? Oj, będzie ciężko.
    Gdyby mieć tylko czas na to wszystko... Hm, tak... Czas.
    Naprawdę fajna notka i filmik! Chętnie zobaczyłabym więcej tego typu klipów. C:
    Pozdrawiamy serdecznie
    E&F.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więcej można zobaczyć na naszym kanale na YouTube (w stopce bloga nad archiwum jest bezpośredni odnośnik ;)).

      Usuń
  14. Można śmiało powiedzieć, że jesteście mistrzyniami sztuczek! Tosia naprawdę wymiata, zachwyciła mnie swoją radością :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem pod wrażeniem umiejętności suczek :) Są wspaniałe :) Podziwiam :)
    Pozdrawiamy:Ewa i Goldi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Po prostu rewelacja!!! Gin świetnie te sztuczki wykonuje, szczególnie podoba mi się ta z walizką :D Tosia też mnie tak zachwyciła z tą ścianą... :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Projekt i wykonanie: Marta Swakowska © Psi Kawałek Internetu