11.03.2013

Szarpak


Do wykonania takiego szarpaka potrzebny jest polar lub jakikolwiek inny, przyjazny dla psiego pyska materiał. Ja kupiłam dwie, polarowe narzuty w IKEA, jedna za całe 9,90zł ;). Z dwóch takich narzut można zrobić ok. 16 szarpaków o długości ok. 38cm (mierząc od jednego do drugiego supła), więc koszt jednej zabawki to ok. 1,30zł. Mimo, że ostatnio wiele osób robi naprawdę śliczne szarpaczki, to cena jednego jest dużo większa (trzeba doliczyć jeszcze koszt przesyłki) i sądzę, że bardziej opłaca się zrobić taki samemu, resztę materiału zawsze można zostawić na zapasowe szarpaki albo włożyć psu do kennela.


29 komentarzy:

  1. Śliczny ci wyszedł :).
    My mamy dwa polarowe szarpaki. Jeden kupiłam od Asi (żółto, niebiesko, różowy), a drugi uplotłam sama (żółty).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona to zdjęcie zrobiła i umieściła w necie, a szarpaki żyją do dzisiaj ;).

      Usuń
  2. Piękny szarpak :) Miałam kupić,ale jednak zrobię sama :) Bardzo przydatny post :) Dziękuję :)
    Pozdrawiamy:Ewa i Goldi

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie to wyszło, będę musiała spróbować, bo tępo w jakim mój wariat wszystko niszczy jest bardzo "bolesne" dla mojej "kieszeni" :p
    Sposób w jaki je zrobiłaś przypomina mi dziecięcą zabawę w plecienie różnych bransoletek z rzemyków, mam ich w domu pełno, pewnie pamiętasz taki okres co każdy to prawie miał w szkole. Raz nawet zrobiłam konia :)
    Pozdrawiam :)

    http://zagubionawariatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie chodzi Ci o "filofun", tylko ja pamiętam, że to się robiło z takich kolorowych żyłek ;). W sieci można znaleźć bardzo dużo instrukcji na różne plecionki z tych żyłek, pewnie sporo z nich można wykorzystać również do szarpaków.

      Usuń
  4. Śliczne szarpaczki ;)Mu też zamierzamy zrobić taki , ale wątpię ,aby mi się udało ;3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie M&F
    zyciezmoimpsem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne. Dzięki za pomysł. Może też taki zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny! Ale taki materiał Zula zaraz rozgryzie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee... tam :P, takimi szarpakami bawią się różne psy, większe i mniejsze, bardziej i mniej psujące zabawki. Jak nie będziesz zostawiać szarpaka sam na sam z psem, dobrze go zapleciesz, to dosyć długo będzie służyć ;).

      Usuń
  7. My teraz tylko same robimy szarpaczki. :3
    Ciągłe ich kupowanie przy moim Szarpakowym Niszczycielu jest mało sensowne.
    Śliczne kolorki, podobają mi się. ;)
    Pozdrawiamy E&F.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że pokazałaś sposób wykonania i wspomniałaś o kosztach. Już dawno zastanawiałam się nad wykonaniem własnego szarpaka. Czas zacząć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O, szarpaczek!
    I to w bardzo przyjemnych kolorkach. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niebieski i fioletowy, aaaa <3
    Ci się chyba naprawdę nudzi ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, po prostu mam duże zapotrzebowanie :P.

      Usuń
  11. Ładne kolorki.
    Moje piesy posiadają takie kocyki z IKEA, więc może któryś okroję :D

    OdpowiedzUsuń
  12. OOoo fajnie. Będe musiała spróbowac :D

    OdpowiedzUsuń
  13. no ja nie mogę;d pierwszy szarpak i już taki ładny wyszedł i to w takiej cenie. ja zamawiałam i płacę za jeden szarpak 20 zł... szkoda, że nie poczekałam na twoją notkę, może wtedy bym sama spróbowała zrobić.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie to nie jest pierwszy, pierwsze wyglądały dużo gorzej, więc jeśli komuś nie wyjdzie tak ładny, jak ten na zdjęciu (:P), to nie ma się co zrażać, w końcu dojdzie się do wprawy :).

      Usuń
  14. Zabiję Cię! xD nie mogłaś zrobić tej notki 2 dni wcześniej? :D . Miałam w tedy do dyspozycji polar! :P zobaczę czy jeszcze nie zostało mi coś :P . Ale sposób fajny i łatwy a efekt wspaniały * _______ *

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie dobrany kolorystycznie!
    W IKEI są tanie narzuty polarowe, w zwykłej pasmanterii czy innych około 15zł -,-
    Muszę zakupić jakiś polar i samodzielnie zrobić, bo stary był za krótki i się gdzieś zgubił o.O
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za instrukcję, szarpak już gotowy : 3

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki za tego posta! Chyba tylko muszę poszukać w necie pomysłów na zaplatanie z większej ilości pasków- dla moich wielkopsów wolałabym jednak nieco grubszy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby szarpak był grubszy wystarczy uciąć szersze paski ;).

      Usuń
  18. Super wyszło. Skorzystam i też taki zrobię:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super. Szarpaki wyszły śliczne za pierwszym podejściem :D

    OdpowiedzUsuń

Projekt i wykonanie: Marta Swakowska © Psi Kawałek Internetu