10.04.2013

REKLAMA

Poza tym, że mam dwa psy (w tym jednego, który mi się już znudził i go nie kocham :P) zajmuję się ich fotografowaniem. W zasadzie nie tylko, bo fotografuję też cudze czworonogi i to w różnych okolicznościach (na spacerach, treningach, zawodach, czasem na wystawach). Od czasu do czasu na naszym blogu pojawiają się nowi czytelnicy, którzy niekoniecznie o tym wiedzą, więc pomyślałam sobie, że zrobię małą reklamę. 


www.nataliasliwinska.com



Po kliknięciu w banner przeniesie Was do mojej strony :). Od wczoraj funkcjonuje również BLOG, na którym zamierzam pisać od czasu do czasu o różnych rzeczach związanych z psią fotografią (zachęcam do obserwowania :)), a jeśli ktoś korzysta z Facebook'a, to może polubić mój Fanpage

Wiosna przestała żartować i chyba postanowiła w końcu u nas zawitać. Przed domem i na łąkach widać coraz więcej trawy, temperatury w końcu na plusie i słońce jakby częściej pokazuje się zza chmur. A to oznacza więcej zdjęć (i nie tylko)! :D.



6 komentarzy:

  1. Szkoda, że tylko w Warszawie... ale pomysł ciekawy:) Też lubię fotografować zwierzaki, ale nie mam dobrego aparatu więc zazwyczaj mi nie wychodzi;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcie :D Twój blog znam, od jakiegoś tygodnia :P Bardzo fajny bedziemy zaglądać.
    Pozdrawiam Martyna i Funny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uwielbiam robić zdjęcia psom, ale nie mam dobrego sprzętu ;/
    Ale nie sprzęt jest tu podstawą ^^
    Jeśli mogę wiedzieć, bo zadaję to pytanie kolejny raz:
    Jakiej czcionki używasz do podpisywania zdjęć?

    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje zdjęcia są mistrzowskie

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia są fajnie, aczkolwiek fotografia mnie nie kręci :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię ten blog :D Fajnie, że ma reklamę :)
    Też kocham fotografię, ale nie wychodzi mi, bo mało ćwiczę i obiektyw mam do kitu...

    OdpowiedzUsuń

Projekt i wykonanie: Marta Swakowska © Psi Kawałek Internetu