14.05.2013

Aktualizacja zbiorów

Mając samego Tosiaka ciągle pojawiało się coś nowego, potem znikało i było zastępowane czymś innym. Na okrągło zamawiałam i sprzedawałam szelki, obroże, smycze. Teraz nieco się to ustabilizowało, ale nadal od czasu do czasu chodzi mi po głowie pomysł, żeby coś kupić :P. W związku z tym, że jakiś czas temu postanowiłam zrealizować swoje najnowsze plany przyszła pora na małą aktualizację.

Szelki od lewej:
  1. Hurtta "Y" Lifeguard neonowy pomarańcz
  2. Comfortflex  model flyballowy jagodowe
  3. Hurtta model flyballowy różowe

Obroże od lewej:
  1. Rogz "Dayglow Yellow"
  2. ActivDog wzorek agility zielony
  3. ActivDog wzorek agility żółty
  4. Lupine Muddy Paws
  5. Lupine Peace Pup
  6. Lupine Beetlemania
  7. Lupine Crazy Daisy
  8. Lupine Grrly Dog
  9. Lupine Puppy Love
  10. Furkidz Spider's Web
  11. Furkidz Play stripes in lagoon
  12. DogStyle miętowa
  13. na samym dole Dublin Dog 

Smycze od lewej:
  1. Flexi taśma, czerwona
  2. Rogz seria z odblaskową nitką czerwona 
  3. Rogz seria z odblaskową nitką czarna
  4. Rogz seria z odblaskową nitką pomarańczowa





26 komentarzy:

  1. Kolekcja rzeczywiście pokaźna, a jaka kolorowa i przemyślana :). Najwięcej masz chyba obróżek z Lupine.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo, wielka kolacje :)
    Super, wszystkie obroże, szelki i smyczne po prostu mnie zachwyciły :) Mają super wzorki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku trochę tego masz i miałaś tyle kasy aby za to wszystko zapłacić ? :D
    Szkoda, że ja tyle nie mogę kupować Funny, ale to się zmieni :)
    Kilka pytać o akcesoria :
    Obroża - Lupine Muddy Paws jest z jakiego sklepu (internetowego ?) mogłabym prosić o linka ?
    Interesuje mnie ta smycz - Rogz seria z odblaskową nitką czerwona - ile ona ma metrów ( na zdjęciu wygląda jakby około 2.? ) jest wytrzymała i nadaje się na długie spacery ? Z sklepu internetowego jest, czy jak mogę po prosić o link ? :)
    Norwegi - Hurtta model flyballowy różowe - za ile były, są większe rozmiary i mogę znów prosić o nazwę sklepu lub linka ? :P
    Pozdrawiam (zapraszam do mnie =))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie rzeczy, które wymieniłaś można znaleźć na prodog.pl, są tam różne rozmiary, kolory itd. Nie zakładam psom niewytrzymałych rzeczy ;).

      Usuń
  4. Duuuuuuuuuuuuużoo rzeczy!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Heh troszkę? Dużoo:D
    Ja mojemu Okruchowi też chcę kilka rzeczy kupić no w sumie to obróżkę i norwegi, a smycz (chodzi mi o Flexi) mam identiko*-*
    http://blog-na-czterech-lapach.blogspot.com/
    http://oczamichomika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. "Flexi taśma, czerwona " -mamy taką, ośmiometrówkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. A po co tak dużo? Zulka ma szelki, dwie smycze... no i z takich rzeczy to koniec :) tyle nam wystarcza. wolę kupić frisbee niż jeszcze jedne, niepotrzebne szelki ;) ale rozumiem, niektórzy lubią wydawać pieniądze na swojego psiaka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo tak mi się podoba :P.

      Usuń
    2. Ja uwielbiam kupować Lunie nowe obroże i szelki :D
      Cóż, niektórzy są uzależnieni od zakupów ubrań czy biżuterii, a część psiarzy (w tym ja) od kupowania psom pięknych obroży i szelek ;)

      Usuń
  8. Beetlemania mi się podoba, nie widziałam jej a jest boska :) Niezła kolekcja!

    OdpowiedzUsuń
  9. łooo jaka wielka kolekcja :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Łoł, chyba nie tylko ja mam bzika na kupowaniu i chęci kupienia nowych rzeczy dla swojego psa :D
    Jednak wy macie większą kolekcję xD

    Mam pytanie jak ty to robisz że ta fotka jest bez tła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... robię zdjęcie i wycinam tło :D.

      Usuń
  11. Hahahahaha! :D Masz ci los, czasami się zastanawiam czy tylko ja mam sprawdzoną jedną obrożę i jedną smycz, obie sprzed roku... XD
    Niezła kolekcja, jestem pod wrażeniem! Jak to było z tymi smyczami, każda ta sama jednak w innym kolorze? ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta obróżka z Dublin Dog jest z oficjalnego sklepu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obrożę Dublin Dog mamy z drugiej ręki, zdaje się, że była kupowana w Eko-pies, który już chyba nie istnieje.

      Usuń
  13. Ach szkoda takie parcie na nią miałam :p

    OdpowiedzUsuń

Projekt i wykonanie: Marta Swakowska © Psi Kawałek Internetu