09.05.2013

Idealne frisbee cz. 2

Rok temu wyprodukowałam posta o tytule "idealne frisbee", z nadzieją, że to już koniec poszukiwań dysku w sam raz dla mojego psa. Wydawało mi się, że w końcu taki znalazłam, ale czas wszystko zweryfikował i trochę zmieniłam swoje zdanie w tej kwestii. Tylko trochę! ;) SuperAero byłby idealny gdyby był odrobinkę mniejszy. Długo sądziłam, że Gina świetnie daje sobie radę ze standardowym dyskiem, bo tak rzeczywiście jest, ale wygodniej byłoby jej z czymś mniejszym. 
Na whippy.pl były jeszcze dostępne blemy SuperSonic Taffy i padło właśnie na ten model. Jest 2cm mniejszy (niby niedużo, ale sądzę, że psu robi to różnicę) od standardowych SuperAero, ma nieco sztywniejszy rant i jest kilka gramów cięższy. Sama nie jestem do końca przekonana do tych dysków, więc Gi też podchodzi do nich z jakimś dystansem (przeciąga się równie zawzięcie co poprzednimi dyskami, ale robi to jednocześnie trochę inaczej), sądzę, że to pewnie jeszcze kwestia przyzwyczajenia. Jak zrobi się trochę chłodniej to pobawimy się nimi na zewnątrz, wtedy będę mogła lepiej porównać je sobie z innymi.

* Wczoraj doszła do nas paczka karmy Doctor Dog do testów. Pierwsze badania już za nami, jak karma zostanie zjedzona to napiszę więcej na jej temat ;). *




8 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa zdjęć Giny jak łapie te dyski

    Czekamy czekamy

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki ładny kolorek dysków niczym Anu obroża :D
    Czekam na kolejny posty i zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. A może okaże się, że to właśnie jest wasz "dysk idealny" :).
    PS. Wy też testujecie Doctor Doga? Mi również to zaproponowali i wczoraj także odebrałam paczkę :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby super, bo mogłabym w końcu zamówić komplet i nie zastanawiać się, czy może inne nie byłyby lepsze ;).

      Tak, mam już swoje pierwsze obserwacje i nawet wszystko notuję :P.

      Usuń
  4. A moja Zulcia najbardziej lubi HeroPUP. Wybór głównie padł ze względu na dobrą wielkość, bo i moja psina nie jest za duża

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja póki co jedziemy na Hero XTRA 235 distance, ale my dopiero zaczyamy, wiec się okazę dopiero po pierwszych treningach nazdzorowaych czy są odpowiednie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne te dyski :)
    Mam nadzieję, że dużo filmików i fotek powstanie z ich udziałem :D
    Miłych treningów:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja to tam się niby nie znam na tych dyskach i skokach, ale mam nadzieję, że te akurat sprawdzą się doskonale :D
    Miłych treningów, faktycznie teraz jest bardzo ciepło - u nas dochodzi do 30 stopni C =)

    OdpowiedzUsuń

Projekt i wykonanie: Marta Swakowska © Psi Kawałek Internetu