25.05.2013

Jaki jest twój ulubiony kolor?

- ŻÓŁTY! - odpowiedziała Ginny 
No tak, tak, psy nie mówią, ale reakcja mojej suczy była jednoznaczna, kiedy w jednej ręce trzymałam nowy, niebieściutki dysk, a w drugiej żółtozielony. Siedzę przed psem, szoruję niebieskim dyskiem po dywanie, a pies nic, nieruchomy jak posąg, wpatruje się w żółtozieloną zabawkę. Kiedy stary dysk ląduje w pudełku, niebieski nabiera magicznych mocy i staje się czymś mega fantastycznym, tak genialnym, jak żółty. Chciałam mieć dwukolorowy zestaw dysków, a Gina w wyraźny sposób pokazała co sądzi o moim pomyśle. Ok, model może sobie "wybrać", ale żeby jeszcze z kolorem wybrzydzała?! :P Postanowiłam jednak tak szybko się nie poddawać! Plan jest taki: pokazać, że niebieski jest genialny niezależnie od tego, czy żółty jest w pobliżu, czy leży w pudle. W tym celu bawimy się tylko niebieskim, a z czasem dołączymy drugi kolor. Sądziłam, że "z czasem" potrwa dłużej, a już na drugi dzień z dwoma kolorami było całkiem OK. Suczi nadal miała ciągoty do żółtego, ale już ładnie przynosiła niebieski do ręki, żeby się poszarpać. Na razie robimy przerwę, żeby Gi miała czas na poukładanie sobie wszystkiego w swoim mózgu, a jak trawa wyschnie, to zobaczymy jak to będzie wyglądać na zewnątrz :). 

Na zdjęciu niżej obaj bohaterowie dzisiejszego posta - niebieski dysk i żółty na piłeczkach :P. 


26 komentarzy:

  1. Mój pies bawi się wszystkim, niezależnie od kolorów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gina normalnie też bawi się wszystkim, ale kiedy ma wybór, wybiera to, co bardziej jej się podoba ;).

      Usuń
  2. Widać Ginny ma własne zdanie na temat dysków, a żółty jest naprawdę jej ulubionym kolorem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, a ja myślałam, że psy mówiąc delikatnie mają w nosie kolor zabawek xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gienka zwraca uwagę na kolor tylko w przypadku dysków, z innymi zabawkami nie ma takich problemów na szczęście :P.

      Usuń
  4. http://www.psy24.pl/954-Jakie-psy-widza-kolory.html tu pisze,że psy widzą tylko niektóre kolory a podstawowymi to żółty i niebieski.Widocznie Ginny woli żółty :) Widzę,że kupiłaś dla piesków piłki tenisowe :) A jaki rozmiar piłek ? Bo ja kupiłam S i są troszkę małe,zastanawiam się nad M :)Pozdrawiamy:Ewa,Goldi i Ivo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja słyszałam już różne opinie na temat jak widzą psy i tak jakoś sceptycznie do tych teorii podchodzę ;).
      Piłki też mamy w rozmiarze S, ale dla nas jest ok, Gina raczej ich nie połknie xD.

      Usuń
    2. A jaki jaka jest średnica piłeczek S? Chcę również kupić te piłeczki, ale nie ma na stronie informacji o średnicy.

      Usuń
    3. Dziękuję :). Czyli my jednak potrzebujemy M.

      Usuń
  5. Anu bawi się zabawkami jak ma na to ochotę, ma kilka zabawek którymi się kiedyś bawiła i sobie teraz leżą i czekaja na ten dzień kiedy będą potrzebne....

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać psy też mają swoje upodobania :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, ze z Ginki wybredny zwierzak :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Heh mój też lubi wybierać... wołowinka, albo kurczak... KURCZAK!!!
    Kochane psiaczki<3

    http://blog-na-czterech-lapach.blogspot.com/
    http://oczamichomika.blogspot.com/

    POZDRAWIAMY A&O

    OdpowiedzUsuń
  9. Tosia tez lubi czasem powybrzydzac xd
    Pozdrawiamy *
    A&T <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam to moja cały czas wybiera to co ona chce :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam to moja cały czas wybiera to co ona chce :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wybredny pies nawet kolor musi wybrać xDD

    OdpowiedzUsuń
  13. Super blog *.* Zapraszam --> http://yull-xx.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na szczęście mój pies ma gdzieś kolor zabawek :P

    Mam pytanie: Czy ten dysk który macie (SuperAero widoczny na zdjęciu) jest wytrzymały?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest bardzo wytrzymały ;).

      Usuń
    2. A Gina jest "delikatna" dla dysków czy jest bardziej niszczycielką ? :P
      Pytam, ponieważ szukam bardzo wytrzymałego frisbee :)

      Usuń
    3. SuperAero to jedyny dysk, który nie nosi większych śladów używania ;).

      http://fastncrazy.blogspot.com/2013/05/idealne-frisbee-cz-3.html

      Usuń
  15. Haha, prawdziwa znawczyni z Ginny :D

    OdpowiedzUsuń

Projekt i wykonanie: Marta Swakowska © Psi Kawałek Internetu