19.05.2013

Mistrzostwa AWI&FDDO Powsin

fot. Paulina Guz
18 maja miałyśmy swój debiut w zawodach frisbee, dokładniej w konkurencji toss&catch :). Byłam pewna, że nie możemy liczyć na jakieś wyższe noty, bo ja dosyć średnio rzucam, no i Gi z racji swoich wymiarów nie ma takich możliwości jak większe psy. Mając świadomość, że i tak nie staniemy na  pudle do naszego występu podeszłam na luzie, a przynajmniej starałam się ;).
W czasie 1 rundy trochę się denerwowałam, bo nie wiedziałam jak zareaguje pies. Był to dla nas wyższy level zabawy dyskiem, w tle muzyka, odliczanie, ludzie, psy, wszystko wyglądało jednak trochę inaczej niż na spacerze w parku. Kiedy minęło już nasze 60 sekund widziałam, jak w Ginie coś pękło i nie jest do końca taka, jak normalnie (była trochę rozkojarzona i obawiałam się, że nie będzie już chciała łapać talerzyków), ale potem ogarnęła się i znów była sobą - na szczęście! Myślałam, że będziemy mieć 0pkt, ale okazało się, że jest całe 1,5 (3x po 0,5pkt za 2 strefę, za 1 strefę punkty nie były przyznawane) i jesteśmy 18/22, czyli nie ostatnie, wow!
W przerwie między innymi konkurencjami Gina spała sobie w klatce, a ja niedługo przed 2 rundą poćwiczyłam trochę rzucanie (dzięki Asia! ;)), co zaowocowało później 2pkt, czyli poprawiłyśmy nieco nasz wynik. Innym też się to udało, dlatego po 2 rundzie byłyśmy 21/22, a w sumie - ostatnie (3,5pkt) :P.
Podsumowując, to był bardzo udany dzień! Jestem strasznie zadowolona i dumna z Ginny :D. A skoro już wiem, że możemy bez większych obaw startować w zawodach frisbee, to może nawet zaczniemy pracować nad ładniejszym tossem ;). 

Dzięki Paulinie mamy zdjęcia i filmik :)
fot. Paulina Guz
  









fot. Dogs'Paths

23 komentarze:

  1. Następnym razem będzie jeszcze lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje : ))
    I oby kolejne zawody były zakończone jeszcze lepszym sukcesem niż poprzednie : ))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulujemy !! Gina świetnie sobie poradziła!
    Czekam na filmik z waszego występu. Trzymamy kciuki za następne zawody!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że wystartowałyście! :DD To kiedy następne zawody? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy, na razie nic konkretnego nie planuję ;).

      Usuń
  5. Gratulujemy debiutu! Rozwijajcie się dalej i na kolejne zawody! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. No, pierwsze koty za płoty, strasznie żałuje, że nie mogłam być z Wami :( Dlatego mam nadzieję, że to nie ostatnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że Ginka się sprawdziła. Teraz będzie tylko lepiej. Powodzenia na kolejnych zawodach :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie, wielkie gratulacje :)
    Pierwszy debiut ? Widzę, że bardzo udany :D
    Szkoda tylko, ze potem spadłyście na 21 miejsce, życzę kolejnych lepszych startów =)
    Gi na pewno chciała wypaść jak najlepiej, ale wiadomo taka mała szara kuleczka, w ogół myzyka, ludzi duze psy - stres ;P
    Pozdrawiam Martyna i Funny

    OdpowiedzUsuń
  9. Superowo :)
    Gratuluje i życzę dalszych sukcesów

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniale,że brałaś udział w zawodach z Ginny :) Jeszcze troszeczkę ćwiczeń i kto wie będziecie miały 3,2 a nawet 1 miejsca :) Trzymam kciuki za wasze frisbowanie oraz życzę dużych sukcesów w nauce i abyście następnym razem były w pierwszej 3 :) Pozdrawiamy:Ewa,Goldi i Ivo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, to chyba nie w tej konkurencji... :P

      Usuń
  11. Szkoda ze nie startowalyscie dzis, to tez wam bym pare fotek cyknela :) No trudno! Bardzo fajnie że podchodzilas do zawodow z przymruzeniem oka, w koncu tu tylko chodzi o zabawe, zwlaszcza na takim poziomie :) jak dojdziecie do mistrzostw swiata mozecie traktowac to bardziej profesjonalnie :p gratuluje!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W niedzielę był głównie freestyle, na który się nie zgłaszałam, jedna konkurencja na sam początek była wystarczająca ;). A co do zawodów i nastawienia do nich, to sądzę, że podejście na luzie nie musi kolidować z tym, żeby było profesjonalnie i odwrotnie. Przecież podchodząc do czegoś profesjonalnie też można dobrze się bawić.

      Usuń
    2. Co do ostatniego zdania - zgadzam sie, ale im cos bardziej profesjonalne tym bardxiej sie spinamy i stresujemy i wtedy trudno o nastawienie zabawowe :/

      Usuń
    3. Tak, to na pewno nie jest proste, ale chyba najważniejsze w psich sportach ;).

      Usuń
  12. No i zawody za wami :D Życzę powodzenia w dalszej pracy z Ginny może kiedyś wejdziecie na podium :)
    http://blog-na-czterech-lapach.blogspot.com/ -> nowy post:)
    http://oczamichomika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Gina odwaliła kawał dobrej roboty. :)
    Oby w następnych zawodach poszło jeszcze lepiej! Tego Wam życzymy. :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje udanego występu, następny na pewno będzie jeszcze lepszy ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Debiuty zawsze są najgorsze, ten stres wszystko psuje. Trzymamy kciuki za Wasze frisbowanie! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wam poszło!!!
    Ja teraz też wybieram się na nasze pierwsze zawody i na pewno będziemy mieli podobne miejsce!!!
    Ale o to chodzi w tym pierwszym razie =)

    Pozdrawiam Natalka i Beny

    OdpowiedzUsuń

Projekt i wykonanie: Marta Swakowska © Psi Kawałek Internetu