Trup

piątek, 28 czerwca 2013

Kiedy na youtube pojawił się filmik z "nieżywą" Zoe bardzo dużo osób zapragnęło w podobny sposób "uśmiercić" swoje zwierzaki. Dla nas również stało się to inspiracją na nowy trick. Podchodziłyśmy do tego dwa razy. Za pierwszym razem chciałam mieć szybki efekt, jak nietrudno się domyślić nic z tego nie wyszło i na dłuższy czas zrezygnowałam. Niedawno postanowiłam bardziej wrzucić na luz (jak się uda, to super, a jak nie, to trudno, jest masa innych, ciekawych sztuczek). Do tego zmieniłam trochę metodę nauki tego tricku i w końcu się udało :).

25 komentarzy:

  1. ciekawe, jednak główka pieska się ruszała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo obok leżał ukochany szarpak i Gina przed ostatecznym zejściem chciała upewnić się, czy on tam nadal leży ;).

      Usuń
  2. Widziałam już na face. gratulacje :D
    Chociaż ja na Twoim miejscu popracowałabym nad tym, aby Gin sie bardziej rozluśniła, bo na filmiku trzyma łapki w 'górze' ;) <---- to tylko moja propozycja ...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też już raz podchodziłam do nauki tej sztuczki z Sonią. Doszłyśmy do podniesienia na jakieś 10 cm i coś nam zaczęło nie wychodzić. Myślę, że za szybko podnosiłam poprzeczkę. Odpuściłam sobie na razie ćwiczenie tego tricku, bo musimy się skupić na innych niedopracowanych rzeczach. Może kiedyś do tego wrócimy.

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW *.* ! Świetnie Wam wychodzi! Naprawdę!Ile z nią ćwiczyłaś?
    Pozdrawiamy
    Julia&toffi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! :D Zajęło nam to kilka sesji ;).

      Usuń
  5. Trup bardzo realistyczny :D:D Gratulujemy. My z Misią ćwiczyłyśmy takie podnoszenie, ale ona trochę się boi więc nie chcę jej męczyć. Za to kiedy pada na ziemie robi to bardzo dramatycznie :D:D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielkie gratulacje! Gina jest bardzo mądrą suczką. Ta sztuczka nie należy do łatwych,więc BRAWA!!

    OdpowiedzUsuń
  7. My na razie jesteśmy na etapie, kiedy mogę włożyć jedną rękę pod Zulcię. Z drugą jest problem, bo psina wie że trzymam tam smakołyk i nie chce jest spuszczać z oka. Ale w wakacje z pewnością to dopracujemy :) Z resztą jak wiele innych rzeczy (te wakacje będą pracowite...)

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha Gina jest przy tym taka urocza :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ta sztuczka Wam wychodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna sztuczka :)
    My też się niedawno zaczęliśmy uczyć, ale niestety mamy taki problem jak Zosia .. :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten urok Ginki jest bezcenny. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! świetna sztuczka a Ginny fajnie sobie z nią radzi . Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie to wygląda! Widać tylko trochę, że Ginka nie może już się doczekać, aby dopaść ten wspaniały szarpak, ale to mało istotny szczegół :)
    Uwielbiam tę sztuczkę, ale mając podnieść bezwładną Luną trochę obawiałabym się o swój kręgosłup xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna.!
    Mała extra sb radzi xDD
    Pozdrawiamy i życzymy udanych wakacji ;*
    Adela & Tosia <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Też jak zobaczyłam tą sztuczkę w wykonaniu Zoe po prostu mnie zatkało!
    Wam równie dobrze ona wychodzi! Jestem pod ogromnym wrażaniem, brawo!
    Gdyby Flopka była trochę krótsza może też bym spróbowała, ale w naszym przypadku to by było po prostu niebezpieczne. :>

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie ! Świetnie i genialnie !
    Jesteście niesamowici ! Ja niestety nie mogę tej sztuczki wykonać z Sashą, gdyż ta jest bardzo przewrażliwiona jeżeli chodzi o jej brzuszek..

    Życzymy dalszych sukcesów na tle sztuczkowym,
    Pozdrawiamy,
    ŁAPKA !

    OdpowiedzUsuń
  17. ale świetnie to wygląda w wykonaniu Gin :D
    wakacje więcej czasu , nerwów to chyba też wezmę się za to bo za pierwszym razem również chciałam wszystko ogarnąć za szybko i nic nam z tego nie wyszło

    OdpowiedzUsuń
  18. Brawo! Wygląda super :D Ja oczywiście także próbowałam, ale J nie potrafi się rozluźnić i do najlżejszych nie należy, więc chyba nic z tego nie wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super sztuczka :D Giny ją umie świetnie , WIELKIE GRATULACJE !! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje ;) Trochę wytrwałości i można osiągnąć wszystko. A sztuczka bardzo fajna i widowiskowa. Może i my spróbujemy? Kto wie...
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  21. Mój pies robi takiego trupa jak długo jedziemy autobusem xd albo jak go przenosze na spiocha bo leży mi na środku łóżka :D

    OdpowiedzUsuń