17.07.2013

Do trzech razy sztuka

W niedzielę mają odbyć się trzecie zawody w tym roku, na które zgłosiłam się z Giną, żeby w końcu zadebiutować w zerówkach. Kilka dni temu rozwaliłam sobie nogę, nadal nie jestem w stanie do końca normalnie chodzić, więc żeby ją oszczędzać nie zrobimy raczej treningu przed zawodami. Będzie co będzie :P, chyba pierwszy raz myślę o zawodach agility w taki sposób, wcześniej zawsze bardzo się nimi denerwowałam. Nie zdziwiłabym się, gdyby znów coś przeszkodziło mi w dojechaniu do Warszawy albo w samym starcie, bo w tym roku mamy wyjątkowego pecha, ale mimo to staram się być dobrej myśli.
Czekamy na zawody i nie tylko :).


17 komentarzy:

  1. Oby wam się udało dojechać i wystartować. Życzę powodzenia i trzymam za was kciuki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcie! trzymamy kciuki za wygraną! :)
    ależ chętnie bym się spotkał z wami... gdyby nie mój kark :( - napisz proszę gdzie zawody i kiedy dokładnie to może panią na zdjęcia wyślę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :)
      Zawody są na terenie klubu FreeX przy ulicy Rokokowej 99, zaczynają się o 9:00 :D.

      Usuń
  3. Trzymam kciuki za udany debiut :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby wszystko poszło dobrze, życzymy powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam za was kciuki! Oby nic wam nie stanęło na przeszkodzie i oby zawody się udały :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia na zawodach! :D
    Trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja myślę, że ten pech poprzedza wielki sukces :D:D Powodzenia

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Współczuję tej nogi. A jednaka zawsze los daje nam to, na co się nie spodziewamy (:

    OdpowiedzUsuń
  9. Niech Ci się szybciutko noga wyleczy, i powodzenia! Trzymamy kciuki! ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki, a Sasha łapki :)

    Pozdrawiamy ^o^

    OdpowiedzUsuń
  11. My również trzymamy kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń

Projekt i wykonanie: Marta Swakowska © Psi Kawałek Internetu