19.08.2013

SPRZEDAM - kaganiec fizjologiczny

Jednak doszłam do wniosku, że kaganiec najlepiej będzie wymienić na mniejszy rozmiar, więc nasz postanowiłam sprzedać. 
NOWY kaganiec firmy CHOPO (rozmiar jamnik/pudel suka), jak widać na zdjęciu ma jeszcze metkę. Był zakładany tylko do przymiarki. Na zdjęciu podałam rzeczywiste wymiary (są nieco inne niż podają na stronach). Koszt: 60zł (z wliczoną przesyłką), po uzgodnieniu możliwy odbiór osobisty w Warszawie.

Taki kaganiec od innych różni się tym, że pies może w nim swobodnie otworzyć paszczę, zjeść smakołyk, napić się wody, ziewnąć, ale przede wszystkim ziajać. Psy chłodzą się przez ziajanie, dlatego bardzo ważne jest, żeby kaganiec zapewniał psu taką możliwość (większość ogólnodostępnych kagańców takiej nie oferuje). 

Jeśli ktoś jest zainteresowany kagańcem proszę zgłaszać się na gg (8087774), na facebooku lub na maila (nitsk@interia.pl).


9 komentarzy:

  1. Niestety dla mojej za mały xD Mam nadzieję, ze ktoś go kupi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno ktoś się na takie coś skusi. Powodzenia (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli jednak sprzedajesz :)
    Popytam, może ktoś chętny, by kupic bo na moją suczke, niestety za mały :<

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja tylko napiszę, że... Dodałam się do obserwatorów i będę tutaj częściej zaglądać! :)

    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  5. My już swój mamy. Powodzenia w sprzedarzy

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupujcie bo ten kaganiec to super sprawa. :) My już taki mamy i świetnie się spisuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A pasowałby na Jack Russell Terriera?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, musisz zmierzyć mu pyszczek ;).

      Usuń

Projekt i wykonanie: Marta Swakowska © Psi Kawałek Internetu