20.09.2013

OBIjamy się

Zamiast przepracowywać agilitowe problemy znów się OBIjamy, a wszystko przez okropną pogodę. Od połowy niedzieli lało (ale się cieszyłam, że na naszych zajęciach było jeszcze sucho! ;)), więc odkurzyłam koziołek. Okazało się, że mój pies, który jeszcze nie tak dawno nie umiał utrzymać w pysku niczego przez dłużej niż 1,5sek potrafi obracać się trzymając koziołek, zmieniać pozycje (siad/waruj), a nawet turlać po podłodze! Wcześniej bardzo się cieszyłam, że udało nam się zrobić aport formalny i nie kombinowałam już z jakimiś urozmaicaniem zabaw z koziołkiem, więc w sumie jakoś samo to wyszło :).
Obie lubimy zabawy w obedience, ale cieszymy się, że znów zaczyna wychodzić słoneczko ;D. 

20 komentarzy:

  1. Ale wam dobrze, 'bawicie' się w obi :)
    Powodzonka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki fajny filmik, oczywiście plusik za pomysł ;) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha przed chwilką oglądałam filmik na fb :P Super jesteście :) Chociaż jak pisała Patka czekamy na coś nie sportowego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wam to wychodzi. Może pomyślicie o zawodach :). My z koziołkiem mamy ciągle problemy, ale po regularnych ćwiczeniach widać już jakiś postęp :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w planach zawody, ale na pewno nie w najbliższym czasie ;).

      Usuń
  5. Genialnie Wam to wychodzi.. Brakuje mi takich zabaw sztuczkowych z Sashą, no ale coś ją ostatnio strzeliło i wszystkiego się wyrzeka. Nie chce wychodzić na ogród, a jak już cudem wyjdzie to nie chce wrócić, nie wykonuje komend, nie słucha się, nie ma ochoty na jedzenie, jest osowiała i nie wiemy jaki jest tego zachowania powód. Oglądając filmik zatęskniłam za wakacjami i tą chęcią haszczora do współpracy ze mną, no nic.. trzeba wierzyć i czekać, że wszystko się naprostuje i wkrótce suczka nabierze chęci na zabawy, sztuczkowanie i wszelkie inne psie dogodności :)

    Życzymy wielu udanych sztuczek, nauk i sukcesów w konkursach, oby pomysłów na nowe komendy było wiele, a ich realizacja była prosta, szybka i zarazem pojętna ^o^

    Pozdrawiamy,
    ŁAPKA!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie się to ogląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, to jest świetne! :D Ginny jest świetna ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Turlanie się z koziołkiem :D to jest to!

    OdpowiedzUsuń
  9. wow nieźle! Ja właśnie chcę zacząć pracę nad tym :) Zobaczymy jak nam pójdzie. :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku, świetnie wam idzie. Ja nawet nie marzę, żeby mój kabanos przyniósł coś jak w obi, nie mówiąc już o trzymaniu tak mocno zabawki. Mam właśnie ten problem, że trzyma coś w pysku przez chwilę i od razu puszcza, no cóż. ;) Ale Gi wymiata.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wam idzie! :D Tylko pozazdrościć :]. Motywujecie mnie i moje psy do nauki! ;D
    A tak btw. jaki KONG lepszy na początek? Goodie Bone czy Classic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :).
      A co do konga, to na początek zdecydowanie bałwanek, jest bardziej uniwersalny ;).

      Usuń
  12. Czegokolwiek się nie chwycicie jesteście w tym świetne - nie lubię Was XD ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne *.* gratulujemy postępów!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo oryginalny pomysł, podoba mi się! :) Uroczy piesek.
    zpasjadozycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Projekt i wykonanie: Marta Swakowska © Psi Kawałek Internetu