Zawody na Placu Agility

niedziela, 15 września 2013

Zaczęło się dość niepewnie, bo prawie zaspałam na autobus, a kiedy już się w nim znalazłam okazało się, że zapomniałam zabrać klatkę. Brak klatki był niemal gwarancją darcia japy i totalnego odmóżdżenia, no i jeszcze przejmowałam się, że będzie padać, więc jechałam z myślą "będzie co będzie". No i było, oj było! :D
Udało mi się pożyczyć klatkę i nie padało (w ogóle pogoda była idealna do biegania), więc o całą resztę byłam już spokojna. Na początku trochę z Ginką nie kontaktowałyśmy i miałyśmy jedną odmowę na jumpingu. Hopka praktycznie na wprost niej, więc musiałam zrobić coś dziwnego, co spowodowało, że suk ją ominął ;). Po zapoznaniu z torem agility byłam przekonana, że na pewno coś nie wyjdzie, Gi tylko raz biegała pełnowymiarowe strefówki (na dodatek w lipcu, też na zawodach), pod palisadą był tunel i ciężko było biec bliżej niej, żeby pies mógł czuć się pewniej, ale... jakoś to poszło :). Mam nawet wrażenie, że Ginka przyspieszyła na strefówkach, na kładce już nie truchta, tylko naprawdę biegnie! Same strefki też ładnie robiła.
W rezultacie za jumping zajęłyśmy III miejsce , a za agility I! :D Datę 14 września możemy zaliczyć do tych udanych, bardzo przyjemnie będę wspominać te zawody :).








Torki wyglądały mniej, więcej tak: 




Zdjęcia robione przez J.Siwak


 










Zdjęcia autorstwa J.Rachubińskiej




29 komentarzy:

  1. Gratulacje, świetnie wam poszło! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje super wyników!
    O, i z fotek widzę udało się coś wyciągnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :D. Do pyszczka Gi w medalach :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Aloha! :3

    Super, gratulacje, widzimy się w październiku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Btw, zajebiste te torki! :D Sukces jeszcze większy ;)

      Usuń
  5. Nie pozostaje mi nic innego jak.. GRATULACJE!
    Więcej takich sukcesów i nawet dużo lepszych! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje ! :D
    Świetnie się spisałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. GRATULACJE!! :) Oby tak dalej...

    Hmm, ale Ci już zarosła ta owieczka :D Strzyżesz, czy zostawiasz na zimę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamierzam ją trochę podcinać ;).

      Usuń
  8. BRAWO! BRAWO! BRAWO! Oby tak dalej ;) To śmieszne, że mimo tego, że się nie znamy, tak bardzo się cieszę z twoich sukcesów.. Ale patrząc na powyższe komentarze, nie tylko ja tak mam :)
    P.S Mam nadzieję, że się hm... nie wkurzyłaś na mnie za post o borderach. Już z resztą napisałam wyjaśnienie po akcji Patrycji i Zmysło ''dowalić jej, dowalić''.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje gratulacje szkoda, że nie widziałam jej na żywo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. btw, fajną masz bluzę, gdzie kupiłaś?

      Usuń
    2. Dzięki :)
      Bluza z aloha from deer, wygodna - polecam :P.

      Usuń
  10. Super blog! ;)
    Bardzo mi się podoba i na pewno będę zaglądała tu częściej. Gratuluję :D
    Świetne pieski <3

    Zapraszam do mojego świata; http://zbieranina-wszystkiego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wielkie gratulacje ! Zdjęcia cudaśne, świetnie Wam poszło :)

    ŁAPKA!

    OdpowiedzUsuń
  12. gratulujemy sukcesów i..trochę więcej wiary w siebie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. masz za dużo hopek po 3, bo przed tunelem prostym były 4 a Ty masz 5, no i 12 jest od drugiej strony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego napisałam, że torki "mniej więcej" tak wyglądały, nie pamiętałam ich aż tak dokładnie, a kiedy obejrzałam filmiki innych z zawodów już nie chciało mi się poprawiać ;).

      Usuń