Daję znać, że żyjemy

czwartek, 10 października 2013

Żyjemy ostatnio w nieco zwolnionym tempie i straciłam trochę przez to motywację do pisania. W ramach nadrabiania zaległości postanowiłam jednak coś naskrobać, bo mimo, że powolutku to coś tam robimy. 

13 października miałyśmy wystartować w kolejnych zawodach treningowych, w zerówkach, ale niestety życie lubi krzyżować plany i wygląda na to, że nasz sezon agilitowy właśnie dobiegł końca. Oczywiście mam na myśli tylko starty, bo nadal zamierzam wyciągać na trawnik hopki ;). Poza tym przyszedł najwyższy czas na pierwszy krok do openów  i tak powstała huśtawka. Jak tylko zostanie pomalowana podzielę się tym, jak ją zrobiliśmy ;). 


W głowie (a część już nawet wylana na papier) mam już kilka pomysłów na resztę przeszkód i strasznie nie mogę się doczekać, kiedy uda mi się je zrealizować! 

A jeśli mowa o nowych, psich akcesoriach to wczoraj listonoszka przywiozła nam obrożę. Nie byle jaką, bo z Hurtty. Jak dotąd można było kupić je tylko w jednym sklepie w Polsce, w dość kosmicznej jak na obrożę cenie (ok. 90zł), ale od niedawna są w TK maxx za całe 25zł, więc jeśli ktoś szuka niedrogiej i naprawdę porządnej obroży to polecam :).



17 komentarzy:

  1. O kurde, serio?! Zawsze kochałam TKMaxx, ale teraz pokocham go jeszcze bardziej :D

    My też musiałyśmy zrezygnować z niedzielnych zawodów..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio, serio, są jeszcze szelki i smycze, niestety wybór kolorów dość marny, ale dobre i to co jest :).

      Usuń
  2. Hurtta robi wspaniałe akcesoria :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna przeszkoda i obroża :) A gdzie zamawiałaś obrożę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obroża jest z TK maxx ;).

      Usuń
    2. To TK MAXX ma sklep internetowy ????

      Usuń
    3. Z tego co wiem to nie ma. Żeby uprzedzić ew. kolejne pytanie, obrożę kupiła mi koleżanka (pozdrawiam ją serdecznie! :D).

      Usuń
    4. Również pozdrawiam :D

      Usuń
  4. Ja kupuję z furkidza z serii halloween. Będzie przydatna podczas treningów, np. agility, bo tak na co dzień wolę szelki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że przeszkoda się udała, czekam na pomysł jej realizacji :)
    Obróżka bardzo ładna, ładnie leży na suni ^o^

    Pozdrawiamy,
    ŁAPKA!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeszkoda jest wykonana, że ... wow.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekamy zatem na kolejną wspaniałą instrukcję. ;)
    Ja też kupowałam parę psich rzeczy w TK maxx'ie i szczerze to zarzutów nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeszkoda super! :D
    Psinka śliczna *.*
    Czekam na nn :*

    OdpowiedzUsuń
  9. czekamy na opis stworzenia przeszkody bo chętnie też bym na działce taką stworzyła :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna huśtawka! Jestem ciekawa jak ją zrobiłaś. Nasza huśtawka świetnie spełnia swoje zadanie i Sisi coraz chętniej przechodzi przez nią. Obroża Hurtty za jedyne 25 złoty to rzeczywiście okazja! ;) Pozdrawiamy :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Koniecznie muszę wybrać się do tego sklepu po coś z Hurtty :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda ,że nie wystartowałyście :p
    Huśtawka wydaje się super! Skąd Ty bierzesz te wszystkie pomysły ? :D

    OdpowiedzUsuń