Jesienne frizbowanko

sobota, 19 października 2013

Kto by pomyślał, że na tym samym polu pod lasem, na którym dawno temu martwiłam się, czy Gina zainteresuje się deklami dzisiaj będziemy robić tam frisbee tak ładnie jak w ogródku, czy miejskich parkach. Na filmie nie ma raczej niczego, czego już nie pokazywałam, bo trochę stoimy w miejscu. Kombinuję nad czymś na wzór chest vaultów z dyskiem, ale nic nie mogę wymyślić i po dzisiejszym, niefajnym incydencie (Ginka zakulała po nieudanym chest) postanowiłam ich nie ruszać do czasu jakiegoś seminarium, na którym ktoś nam powie, jak to ugryźć. Standardowo zapomniałam, że robimy dog catcha, a ostatnio znośnie wychodzi around the world (zaczęłam normalnie rzucać i nagle okazało się, że pies do tego wyskakuje!), następnym razem muszę pamiętać, żeby przed nagraniem spisać wszystko na kartce (właśnie dlatego wolę wrzucać filmiki z pojedynczymi trickami ;)).


19 komentarzy:

  1. Zazdroszczę ! Zdolny psiaczek ! Moja suczka niestety nie zainteresowała się frisbee, ale może powodem jest jej wiek ...
    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! szczęka opada!
    Niesamowita Ginka! :O
    Taki fajny filmik że oglądam jeszcze raz

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczo wygląda taki mały piesek z takim dużym dyskiem :D albo bardzo fajna jest :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne;) Widać, lata ćwiczeń owocują:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba Wasze frisbowanko :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteście świetne! Dzięki waszemu blogowi motywuję się do dalszej pracy nad naszym frisbee z Sonią. Ona, podobnie jak Gina, nie lubi twardych dysków i nie zawsze interesuje się nimi poza podwórkiem, ale jak czytam, że wam się udaje tyle osiągnąć to wierzę w nasz duet :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! :D Cały czas trzymam kciuki za Wasze postępy! :)

      Usuń
  7. Wow! Świetnie sobie radzicie, bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super mam nadzieję, że w przyszłości również uda mi się osiągnąć taki sukces jak wam się udało ;).

    Pozdrawiamy Hania i Fiona http://jaimojaspanielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju, świetnie wam idzie! Gina jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie Wam idzie! =D
    Ginka wymiata <3

    http://okruszek-moj-psi-przyjaciel.blogspot.com/

    POZDRAWIAMY H&O

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie Wam idzie, Błyszczycie współpracą : )

    OdpowiedzUsuń
  12. jest dobrze! :) Zazdrościmy :)

    OdpowiedzUsuń