25.10.2013

Psie święta - dziś Dzień Kundelka

Dziś mamy Dzień Kundelka, a ja jak zwykle o tym zapomniałam (byłam przekonana, że już był!). Zapominam też o Dniu Psa, ale zawsze pamiętam o Światowym Dniu Dobroci Dla Zwierząt, bo mam wtedy urodziny ;). Wiele osób uważa, że takie święta nie mają sensu, bo zwierzaki nie zdają sobie z nich sprawy, a poza tym powinny być tak samo dobrze traktowane każdego dnia i z tym się zgadzam, ale jeśli w ciągu roku są takie "wyszczególnione" dni to nie widzę nic złego, żeby z ich okazji specjalnie coś zrobić. Czasami mamy tak, że coś za nami długo chodzi (np. jakaś ładna obroża :P) i takie święto to dobry pretekst do zakupu. Moje burki całkiem przypadkowo dostały prezent w postaci super smaczków i piłeczki :). 


Huśtawka coraz bardziej zaczyna przypominać huśtawkę. Wczoraj pomalowałam pierwszą warstwę, dzisiaj kolejna - już z piaskiem, do poniedziałku powinna być gotowa, więc na początku przyszłego tygodnia można spodziewać się instrukcji :). 



18 komentarzy:

  1. Ja o Dniu Kundelka pamiętałam, ale dla psiny nic specjalnie z tej okazji nie kupiłam. Za to kilka dni temu dostała obrożę i nowy id, a w planach mam kolejne, trochę większe zakupy (dwa dyski, kong i piszcząca piłeczka konga) i już się nie mogę doczekać :D.
    Widziałam już gdzieś kiedyś tą piłkę i jakoś niedawno jej szukałam na różnych stronach z zabawkami, ale nie znalazłam. Ona jest we wzorek kuli ziemskiej, tak? Jaka to firma i gdzie ją można dostać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to kula ziemska, ja kupowałam w Eko-psie, polecam :).

      Usuń
  2. Oo, ZiwiPeak. Napisz potem czy psiakom spakują :3
    A na instrukcję czekam z zniecierpliwieniem. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Psom smakują, bardzo fajne są, łatwo je podzielić na mniejsze kawałeczki i podoba mi się, że jest ich tak dużo w opakowaniu (porównując np. z Brit Care, które ważą podobnie).

      Usuń
    2. Może kiedyś się na nie skuszę :3

      Usuń
  3. To ta piłeczka z eko psa? Napisz jak się sprawuje. :D Dawno ją chciałam kupić, w końcu nie wiem czemu jej nie kupiłam :P może ją w końcu kupię.

    OdpowiedzUsuń
  4. ta piłka jest genialna :)) wszystkiego dobrego dla obu dziewczyn!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też dodałam dzisiaj notkę o dniu kundelka :)
    Zdjęcie fajnie wyszło. Psiaki na pewno się cieszyły ze 'swojego dnia' ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Piłeczka świetna, smaczki pewnie bardzo dobre..
    Czekamy więc na recenzję huśtawki : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego naj dla wszystkich kundelków!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja także sądziłam ,że Dzień Kundelka już był :)
    Suczki otrzymały bardzo fajne prezenty .

    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń

Projekt i wykonanie: Marta Swakowska © Psi Kawałek Internetu