13.11.2013

Porównanie wielkości piłek

Zanim zdecydujemy się na zakup piłki musimy ocenić, czy dany rozmiar będzie odpowiedni dla naszego psa. Piłka nie może być za mała, bo może zostać połknięta w trakcie zabawy ani za duża, bo wtedy psu będzie niewygodnie ją nosić lub nie będzie nawet w stanie jej złapać.
Na stronach sklepów internetowych zazwyczaj są podane wymiary, ale często i tak mamy problem z wyborem. Mając takie zestawienie łatwiej jest nam sobie wyobrazić, jak dany rozmiar wygląda w rzeczywistości.
Naniesione wymiary pochodzą ze stron sklepów/producentów. (Snackball raczej nie nadaje się do zabawy jako piłka, został zestawiony tylko do porównania)


porównanie wielkości piłek

15 komentarzy:

  1. Świetne porównanie! Pozdrawiamy! zapraszamy!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przydatne porównanie. Ostatnio zastanawiałam się nad kupieniem piłki, więc Twój post mi trochę pomoże ;). Niestety, większość piłek jest spora, a Sisi, jak tak ją obseruje, to większej piłki od takiej ze średnicą 5 cm nie złapie. Bardzo mnie ciekawi jak się sprawują piłki Ultra z Chuckit, bo planuję kupić właśnie albo te piłki, albo te świecące ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje porównania ;) Wreszcie może uda mi się kupić Hol-ee Rollera, bo tak się czaje, ale nie bardzo wiedziałam jaki rozmiar wybrać dla mojej czarnuli :)
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne porównanie, tak wybieranie piłek dla psiaka to męczarnia xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawde super, :) a moge wiedzieć, gdzie kupiłaś Holl-ee Roller'a?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajoma sprowadzała je jakiś czas temu do Polski i skorzystałam z okazji ;).

      Usuń
  6. Świetnie, że zrobiłaś takie porównanie. Często trudno jest dobrać odpowiedni rozmiar, dopóki nie przymierzy się piłeczki do psiego pyska.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, takie porównanie bardzo mi się przyda, bo od dawna zbieram się do zakupu piłki, ale nie wiem jaki rozmr ;)
    Pozdrawiamy!
    H&R
    PS: Jak się czuje Ginka? :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo się cieszę, że napisałaś takie porównanie - przyda nam się. Lola jest miłośniczką piłek, uwielbia gonić turlające się "cośki" :D Zastanawiam się nad piłką Chuckit albo Planet Dog. Mam pytanie, czy ta Planet Dog jest miękka, czy twarda? :)
    Pozdrawiamy!
    O&L

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo będzie więcej o piłkach.

      Usuń
  9. O, przyda się notka na pewno :) Też planuję zakup plant dog w kolorze różowo-niebieskim. Przynajmniej teraz wiem, jaki rozmiar wybrać :d

    OdpowiedzUsuń
  10. Przydatna notka. A mogłabyś zmierzyć obwód piłki Kong Squeezz? Bo chciałabym mniej więcej zobaczyć jaka jest ta piłka. Oczywiście jeśli masz możliwość zmierzenia.

    OdpowiedzUsuń

Projekt i wykonanie: Marta Swakowska © Psi Kawałek Internetu