Sztuczki na dwa psy

piątek, 1 listopada 2013

http://farm3.staticflickr.com/2880/10590490454_bac9c9bf15_o.jpg

Jeden pies wykonujący sztuczki jest ekstra, ale dwa i to jednocześnie to już naprawdę coś!
Kiedy w planach pojawił się drugi pies wiedziałam, że też będzie uczony sztuczek. Mam wrażenie, że Gina jest do tego stworzona, z każdym nowym trickiem kolejne przychodzą jej coraz łatwiej i szybciej. Niektórym trzeba było poświęcić nieco więcej czasu, trochę pomyśleć jaką metodę zastosować, bo znane nie zdawały egzaminu, ale w końcu wychodziło. Z Tosią jest zupełnie inaczej, znam ją dłużej niż Ginę, a mimo to nadal w wielu kwestiach nie potrafię jej rozgryźć, dotyczy to nie tylko aspektów życia codziennego, ale również nauki nowych umiejętności. Są jednak tricki, które obie suczki potrafią wykonać, więc sklejenie filmu, na którym robią to jednocześnie wydawało się proste jak bułka z masłem. Nic bardziej mylnego!

Postanowiłam, że z tego co wyglądało w miarę sensownie powstanie zapowiedź, w przeciwnym razie filmik nosiłby tytuł "Chaos", bo inaczej nie dało się określić tego, co działo się przed kamerą. Natomiast dłuższą produkcję zamierzam kręcić kroczek, po kroczku tak, żeby było wszystko dopracowane, nie mam pojęcia kiedy ujrzy ona światło dzienne, ale mam nadzieję, że jeszcze w tym roku ;).


38 komentarzy:

  1. Fajny filmik, choć rzeczywiście, ogarnięcie jednego psa jest niekiedy problemem, a co dopiero dwóch ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy miałam Skwarka planowałam bawić się w sztuczki na dwa psy. Oprócz zwykłego robienia obrocików czy zmiany pozycji przez dwa psy jednocześnie, uczyłam je też ciekawszych rzeczy, np. Sonia przeskakiwała leżącego Skwarka. Kiedy zagości u nas kolejny pies na pewno będziemy też tego typu tricków próbować się uczyć :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach ten ogonek Tosi - ona tak zawsze? :D
    Świetnie to wygląda. Czekamy na dłuższy filmik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne. Czekamy na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to czekam z niecierpliwością na filmik, bo świetnie się zapowiada! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już nie mogę się doczekać efektu końcowego całego filmu.. ach *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny pomysł z pokazaniem dwóch suczek wykonujących te same sztuczki ,czekamy z niecierpliwością na efekt końcowy ,bo zapowiedź jest rewelacyjna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahaha ;D
    Kiedy oglądałam filmik nie mogłam powstrzymać się od śmiechu :P
    Tosia ma w sobie tyle energii i radości wykonując te sztuczki...;))
    Aż miło patrzeć!
    Czekam na nn. Zapraszam do mnie; http://zbieranina-wszystkiego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny film! ćwiczenia zawsze przynoszą efekty :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie się to ogląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, nie mogę się doczekać :D Jestem ciekawa efektu, bo z doświadczenia wiem, że nie zawsze łatwo o zgranie piesów ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Filmik super! Czekamy na dalszą część! ;D
    Ciekawa jestem jak to się pracuje na co dzień z więcej niż jednym psem... :p
    Co do ogonka Tosiaka - również jestem zachwycona jego ruchliwością :D
    Pozdrawiamy ,Bona i Madzia

    OdpowiedzUsuń
  13. szczerze pisząc znakomicie to wszystko razem wygląda,już nie rzecz w tym iż ma być idealnie ale dla oczu takie dwie pociechy niemal równocześnie wykonujące sztuczkę to coś pięknego.my często bawimy się w takie sztuczkownie będąc na spacerze grupowym.

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Haha to wygląda genialnie gratuluje!! :D
    Czekam z niecierpliwością na dłuższy filmik , z dwoma genialnymi psami ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakiej szerokości jest obroża, którą ma Gina na pierwszym zdjęciu?

    OdpowiedzUsuń
  16. Aaaa... super to się zapowiada! :D
    Będziemy czekać ze zniecierpliwieniem na całość.

    A w ogóle witamy się, bo to nasze pierwsze odwiedziny na waszym blogu, mimo, że "znamy się" ;) dużo dłużej z Dogomanii.
    Pozdrawiamy,
    Ola z Milką

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz jestem u Ciebie na blogu, świetne i mądre psy wygląda jakby tańczyły . :)
    http://my-beagle.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne ^^

    W jakim programie montowałaś filmik ? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale masz mądre psiaki!
    Mam pytanie, pamiętasz może gdzie kupiłaś i ile kosztowaly pomarańczowe szelki Hurtta? Bo wiem, że są w TK Maxx, ale nie znam ceny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W TK maxx wszystkie szelki kosztują 55zł, ale takich jak nasze pomarańczowe nie ma. Kupowałam je »tutaj«.

      Usuń
  20. Świetnie wykonują sztuczki. Może nagram kiedyś coś podobnego z Figą (pies koleżanki) i Teeną, bo także czasami potrafią się fajnie zgrać. ;)

    Co do zdjęcia: czyżby to sztuczka na wyprowadzanie psa przez drugiego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na początku filmiku Gina prowadzi na smyczy Tosię ;).

      Usuń
  21. Jak zwykle jestescie genialni :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Super filmik! ogonek Tosi jest fantastyczny. Czekamy na dalszą część :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Dwa psy to na prawdę nie lada wyczyn, z ogromną ciekawością efektów czekam na filmik, bo zapowiedź bardzo fajna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale piękne są!:) Jejku.. Podziwiam Cię.. Dwa psy to takie zajęcie.. Jesteś super! W ogóle dwa psy a tyle potrafią!
    Zapraszamy do nas! Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  25. Haha, też mamy te szelki z TK Maxxa :D czekamy ze zniecierpliwieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajnie to wygląda, też muszę pomyśleć o zgraniu moich burków ;)
    Czekam na filmik!

    OdpowiedzUsuń
  27. Super!
    Z niecierpliwością czekam na rozszerzoną wersje :)
    I chyba się zmobilizuje i popróbuje jakieś sztuczki porobić na ... trzy psy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ekstra! Czekamy na filmik.
    Ale już ktoś zwrócił na to uwagę, że Tosiak nie przestaje machać ogonkiem nawet na chwilę :D

    OdpowiedzUsuń