13.11.2013

Wiadomość sprzed chwili

Właśnie dzwonili do nas z kliniki z wynikami badania histopatologicznego. Okazało się, że guzek to nie nowotwór (za to cysta epidermoidalna, usunięta w całości)! Niesamowicie się cieszę! :D

Gina cały czas miała wyśmienity nastrój i chyba tylko to pozwalało mi nie myśleć aż tyle o tych wynikach (kiedy zaczynałam to robić miałam w głowie same czarne scenariusze). Wczoraj pozwoliłam jej trochę bardziej poszaleć za piłką. A już w sobotę pozbywamy się szwów :).


29 komentarzy:

  1. Właśnie przed chwilką tę nowinę na fb czytałam. Tak się cieszę! =D

    OdpowiedzUsuń
  2. To świetnie !
    http://jaimojekochanepupile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. To świetnie! W takim razie dam moim kciukom odpocząć!

    OdpowiedzUsuń
  4. To super . ;) krejzidog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wiadomość :) ..słodka mordeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale! Oby juz nigdy wiecej takich guzkow i innych niewiadomych.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale! :D
    Zapraszam do nas → figusiowyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna wiadomość! No to teraz do pracy, bo kolejne zawody i puchar czekają :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Niby mały guzek a tyle nerwów!
    Dobrze, że to nic poważnego!
    Wracajcie do formy. (:
    My też mamy szwy do ściągnięcia, ale w piątek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, super i jeszcze raz super!!! Moja intuicja to jednak nigdy nie zawodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna wiadomość! Super, że Wam się udało : )

    OdpowiedzUsuń
  12. oj wiedziałam że wszystko dobrze. ♥ jednakże doskonale wiem iż na pewno pojawiło się wiele obaw i strachu,trzymajcie się dziewczyny !

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie! :D
    Od początku miałam nadzieje, że wszystko będzie dobrze ;)
    Bardzo się cieszę, że to jednak nie jest nic niebezpuecznego :*
    Pozdrawiamy!
    H&R

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku! Cieszymy się ! Zapewne psinka też!:) Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jedno "ała" a ile nerwów. Niepotrzebnych nerwów :) Dobrze, że wszystko się wyjaśniło:)

    OdpowiedzUsuń
  16. O jak dobrze! :)
    Trzymaj sie Gina i oby było jak najmniej takich przygód :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No to cieszymy się bardzo xD
    Czemu, czemu, czemu, czemu Ty robisz takie boskie foty? ; 3 *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie! Bardzo się cieszę

    OdpowiedzUsuń
  19. No i bosko :) Się cieszę strasznie i Wy też się w weekend nacieszcie sobą i spokojną głową:)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  20. Super! :D Świetnie, że Gina czuje się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń

Projekt i wykonanie: Marta Swakowska © Psi Kawałek Internetu