22.12.2013

Porządki

Prawdopodobnie wszyscy robimy teraz porządki, pieczemy ciasta i przygotowujemy inne, świąteczne potrawy. Między bigosem a makowcem udało mi się ogarnąć ginowy fryz.
Dość długo zapuszczałam jej futro na zimę, ale zimy jak na razie nie widać, temperatura rośnie i futro też ciągle rosło, więc uznałam, że teraz jest najlepszy czas na to, żeby złapać za maszynkę. Do śniegu sierść pewnie zdąży podrosnąć, a nawet jeśli nie, to mamy zabezpieczenie na taką sytuację ;). 

Zdjęcia są z tego samego dnia :)



18 komentarzy:

  1. Zdecydowanie lepiej! Gina po lewej wygląda... nie jak Gina :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy to aby na pewno była Ginka? :D
    Powodzenia w pieczeniu, gotowaniu i w porządkach :)

    P.S. Mam nadzieję, że jeszczeprzed świetami bd zdjęcia z choinką :). Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale metamorfoza! Ta wielka góra futra na drugim zdjęciu jest przerażająca... Ginka wygląda teraz lepiej ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie lepiej jej bez zbędnego futra :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile futra, ale mojej Chersi i dwóch ogromnych wiader nie przebije, hehe :D. W wersji po prawej jej lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od razu lepiej ! Aż mi słońce za oknem zaświeciło :)

    Pozdrawiamy,
    Karolina i Dino !

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo lepiej wygląda, a róźnica ogromna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O wiele lepiej teraz wygląda ;) Naszą wypadało by również obciąć :P
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie lepiej bez tej burzy włosów :D

    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ginka po lewej wygląda jakby miała na sobie jakiś sweter, no przynajmniej ja tak to widzę :D
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju, puchata Gina wyglądała jak owieczka tylko bez puchatej głowy :D Po obcięciu wygląda na zupełnie inną :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale dużo puszku.. o wiele ładniej, tak inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cóż za metamorfoza :D
    Wesołych Świąt! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale z niej owieczka ^,^ ! Ale wełny chyba nie produkuje :) . Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  15. Od razu lepiej! Swoją drogą, pod koniec grudnia Sissi idzie do fryzjera i planuję zrobić jej taką fryzurę jak ma Gina... :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Z tej góry futra można by ulepić drugą Ginę . Heh

    OdpowiedzUsuń
  17. Ginka zdecydowanie lepiej wygląda obcięta :))
    Taki prawie łysol, jak mój xd

    Zapraszam na schroniskowego bloga - okiem wolontariuszki ;)
    Spacery, przygody no i oczywiście najlepsze - adopcje ♥
    http://wolontariatwschronisku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Projekt i wykonanie: Marta Swakowska © Psi Kawałek Internetu