05.12.2013

Postanowienia vs Dzień Darmowej Dostawy

Wyniki tego starcia były z góry przesądzone, oczywiście postanowienia przegrały z kretesem.

2 grudnia był Dzień Darmowej Dostawy, w akcji tej bierze udział kilka sklepów zoologicznych w tym Lupine.pl, w którym tego dnia niezależnie od tego ile wydamy nie musimy płacić za dostawę (w niektórych sklepach jest ustalana minimalna wartość zamówienia). Długo się nie zastanawiając zamówiłam mój wymarzony, wycofany już wzorek Ruby Cube, który planowałam już od dawna, ale powstrzymywała mnie cena, dzięki w/w akcji mogłam trochę zaoszczędzić (normalnie za dostawę kurierem musiałabym zapłacić ponad 20zł). 

Obroże Lupine są po prostu genialne! Mają śliczne, żywe kolory, są porządnie wykonane, bardzo wytrzymałe i mają wieczną gwarancję (dotyczy ona nawet pogryzienia obroży przez psa). Ich jedyną wadą jest to, że zależnie od wzorku trafiają się grubsze/cieńsze taśmy, więc jeśli mamy psa o delikatniejszej budowie, to nie każda z lupine będzie dobrze na nim wyglądać. 
Na szczęście Ruby Cube jest dość cienka i miękka, więc pies nie musiał jej jakoś długo na sobie nosić, żeby ładnie się na nim ułożyła. Niestety jest trochę za duża i jeśli nasza maszyna da radę to będziemy ją sami skracać, a jeśli nie, to będę musiała powierzyć ją w tym celu komuś innemu (takie zamieszanie o całe 2,5cm długości ;)).


31 komentarzy:

  1. Śliczna obróżka <3 My również zastanawiamy się nad kupnem nowej obróżki ... Lupine robią bardzo łądne <3 Jeszcze mi się podobają obróżki Modnej Kozy ( można ich znaleźć na FB ) ... :) Ale muszę przyznać, ze wasza obróżka, ma bardzo piękne, żywe kolory ... Zastanowimy się nad tą firmą również :D
    Pozdrawiamy!
    N&F

    figusiowyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie fajne wzorki z lupine są tylko niestety w dużych rozmiarach ..;C Cóż ja niestety przegapiłam dzień darmowej dostawy :P (Nie mogłam się zdecydować) Życzę powodzenia w odwyku ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co kto lubi, mi się podoba kilka wzorków z najmniejszego rozmiaru i ubolewam, że na żadną psicę nie będą pasować, bo są za wąskie ;).

      Odwyku? Na żaden odwyk się nie wybieram :P.

      Usuń
    2. Mi na odwrót :P Szczególnie ,,Turtle Reef,, :P


      Usuń
  3. Piękna obroża! Kusi mnie, żeby kupić Sissi jakąś obrożę (obecnie myślę nad obrożą z rogz), ale za dużo wydatków :P. Ja też miałam nic nie kupować, ale Dzień Darmowej Dostawy uczcić trzeba przecież :P. Zamówiłam smakołyki z eko-psa ;). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Obroża świetna !
    Ja sama planuję kupno obroży swojemu psu od wakacji :D Obecnie zbieram pieniądze wiec można powiedzieć, że u mnie wygrywa moje postanowienie a nie wydawanie pieniędzy :D
    Ale każdemu zdarza sie chwila słabości gdy cos zobaczy i musi to kupić ;D Znam to xD

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne kolory, ale szkoda że ja nie mogę obroży nosić :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie za dużo tych przed-świątecznych prezentów ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna! Skąd ja to znam, jeśli chodzi o psie zakupy, jestem w stanie nabywać w neskączoność ( a właściwie do skończenia środków ;p)
    Mam jeszcze tylko takie pytanie - czy obroże z tej firmy wycierają sierść psu? Napisałaś, że ta jest miękka, ale tak się upewniam, bo rudasiowa sierść bardzo łatwo się łapie i wyciera ;/
    pozdrawiamy i życzymy by nowa obróżka donrze się sprawowała!
    H&R

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obroże z grubszej/sztywniejszej taśmy pewnie mogą trochę wycierać, ciężko mi to ocenić, bo moje psy obroże noszą tylko na spacerach, a większość dnia biegają na golasa ;).
      Mięciutkie, gładkie taśmy, które na pewno mniej wycierają ma np. Hamilton albo Rogz z serii "miękkie i lekkie" (miałam kiedyś takie szelki dla Tosi i były super!).

      Usuń
  8. Śliczna obroża, ja akurat teraz nie mam kasy, a przeceny kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  9. My też przegraliśmy z Dniem Darmowej Dostawy....
    Mam chociaż nadzieję, że Furkidz, którego zamówiliśmy nam to zrekompensuje ;)

    Pozdrawiamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wzór, fajnie kontrastuje z sierścią Ginny :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna ! :D
    Ja w styczniu kupuję potrzebne taśmy i inne pierdoły i będę robić obroże dla Anu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna obróżka :D Bardzo fajne kolory, chyba mam prezent na święta ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Jedyny minus kupowania przez internet - rozmiary mogą się nie zgadzać. Obroża bardzo ładna, i oby w końcu pasowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami tak bywa ;). Tę obrożę kupiłam z pełną świadomością, że będzie za duża i będzie wymagać poprawek, ten wzór jest niestety tylko w wersji dla dużych psów i nie ma regulacji na mniejsze burki.

      Usuń
  14. Ha! Wiedziałam, że nie wytrwasz :D Świetna ta obroża! Mogę się spytać w jakiej cenie?

    OdpowiedzUsuń
  15. Wielkość produktów - główny problem właścicieli mniejszych ras. Znam ten ból :P.
    A obroża i jej kolory cudowne ;).

    OdpowiedzUsuń
  16. najgorzej jest chyba gdy od dłuższego czasu 'polujmy' na piękną obróżkę z internetu jednakże wiecznie idzie coś nie tak,abo to dostawa to lepiej iść do zoologicznego itd. :3 obroża jest piękna ! ja już od dłuuugiego czasu planuje zakup łapkowej obroży z Furkidz'a ale nie mogę się zebrać.

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Blog obserwujemy już od dawna i bardzo fajnie się czyta :)
    A mam takie pytanie, gdzie kupowałaś tego pluszowego konga?
    http://2.bp.blogspot.com/-is1fbQ058sY/UiCiZUA6T0I/AAAAAAAAAiI/1qkf1oKi_z4/s1600/Bez+nazwy-1.png

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudna obróżka =)
    Szkoda, że nie ma jakiegoś czerwonego wzorku dla średnich psów...

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna, kolorowa obroża!
    Zajrzę do tego sklepu ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolorek naprawdę piękny, wyraźnie odznacza się na futerku psinki :)
    Szkoda jednam, że nieco za duży, niby 2,5 cm to mało, ale jednak na spacerze z pieskiem te 2,5 cm może wiele przesadzić..

    Pozdrawiamy,
    ŁAPKA!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nominuję was do nagrody LBA . Więcej informacji na http://kiki-yorkshire-terrier.blogspot.com/2013/12/liebster-blog-award.html . :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudna obróżka! Mi wyroby Lupine bardzo się podobają i słyszałam o nich wiele dobrych opinii, ale odstrasza mnie trochę ich cena. Kiedyś jednak na pewno sprawie taką Sońci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety najtańsze nie są (jakiś czas temu bardzo podrożały), ale nadal warte swojej ceny :).

      Usuń

Projekt i wykonanie: Marta Swakowska © Psi Kawałek Internetu