15.01.2014

Problemy z pamięcią

Post piszę póki pamiętam, że miałam to zrobić, dzięki temu nie powinnam również zapomnieć o liście... ;)
Prawie zawsze, kiedy przyjeżdża do nas ktoś obcy wie on już, że Gina posiada umiejętności większe niż przeciętny pies. W związku z tym często przy okazji gości odbywa się pokaz sztuczek. Ciekawość zainteresowanych zostaje zaspokojona (zawsze największe wrażenie robi chodzenie na przednich łapach ;)), a ja i Gi mamy okazję przepracować nowe tricki w dodatkowych rozproszeniach. 
Zawsze jest tak, że robimy kilka sztuczek i potem sama zastanawiam się co jeszcze potrafi mój pies, bo jest tego całkiem sporo i o wielu trickach zwyczajnie zapominam. To samo mam z resztą na spacerach, gdzie ktoś ma aparat i mógłby uwiecznić jakiś trick, którego ja nie jestem za bardzo w stanie, np. stanie na stopach. Ma to też dalej idące konsekwencje, kiedy zupełnie jakaś sztuczka wyleci mi z głowy, a nie była jeszcze dobrze dopracowana, to pies też o niej zapomina i wtedy trzeba robić wszystko od nowa. 
Właśnie dlatego doszłam do wniosku, że pora stworzyć listę wszystkich tricków, z krótkimi opisami na czym one polegają. Lista będzie wisiała sobie gdzieś na blogu :). 

20 komentarzy:

  1. Piękna fotka! :)
    Ja mam podobnie, mimo, że Fuks nie umie aż tak dużej ilości sztuczek czasami zwyczajnie o połowie zapominam xD

    Zapraszamy do nas, dzisiaj urodziny Fuksa! :D
    www.fuksthedog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł ! :D *Już wiem skąd będziemy czerpać inspiracje !!!
    Paula&Bono

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tak samo, u Chersi na początku nigdzie tego nie zapisywałam i parę sztuczek przepadło :P. Śliczne zdjęcie :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł na taką listę :) Haha, mi też zdarza się zapomnieć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobry pomysł, często też mam takie problemy z pamięcią ;D
    A fotka śliczna :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł z ta listą, też mam problemy z pamięcią :D

    Zapraszam mojpiesmojapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Skąd ja to znam? :p Nasze ''pokazy" zazwyczaj krecą sie wokól sztuczek najpowszechniej znanych innym typu siad czy daj głos, zapominam o naszych popisowych trickach typu "do pudła" itd. Chyba będę musiała zainwestowac w Pamicon. xD PS Śliczna obrózka, idealnie zgrywa się z kolorem sierści Gi. :3 PS2 mogłabyc raz napisac na blogu mała instrukcję odnośnie tego, jak nauczyłaś Ginkę chodzenie na przednich łapach? Taka mała prośba. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Instrukcja na nauczenie psa chodzenia na przednich łapach jest w planach :D.

      Usuń
  8. Dobry pomysł! Ja zrobiłam taką listę na kartce, ale niestety często mi się gubi albo zapominam, gdzie ją schowałam ;D Świetne zdjęcie, a obroża cudna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcie :-). Kolor sierści Gi świetnie komponuje się ze śniegową scenerią. Czekam na więcej tak dobrych fotografii.
    Listy Waszych trików jestem ciekawa, jak zapiszesz, to może inni też się zainspirują.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcie . *.* To my czekamy na kolejne posty i na listę . : ))

    OdpowiedzUsuń
  11. Też tak mam. A tym zdjęciem przebiłaś wszychoo!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Taka mała prośba - może usuń cień za tekstem? Bo trudno się czyta :)
    No i w końcu przyszedł twój najukochańszy śnieg :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak specjalnie, żeby właśnie sprawdzić kto czyta :P. A tak bardziej serio, to cień pod tekstem zostanie usunięty z całym aktualnym szablonem ;).

      Usuń
  13. Ginka wyszła fantastycznie! Obróżka świetnie pasuje!:) Czekamy na listę.^^

    OdpowiedzUsuń
  14. U nas też zaczyna padać, a oczy Giny ... normalnie jak chińczyk, nie wiem dlaczego ale tak mi się kojarzą, :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Taka lista to naprawdę przydatna rzecz. Zdjęcie- MEGA :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam tak samo, zawsze przy takich rodzinnych pokazach o czymś zapominam, lub zastanawiam się przez jakiś czas ,,bo mój pies chyba coś jeszcze potrafił..." ;) Więc widocznie również będę musiała spisać nasze tricki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Haha, mama to samo :P Teraz okazuje się, że mój pies umie tylko 3 tricki, a ta cała reszta przez 4 lata? xD

    OdpowiedzUsuń
  18. To jest straszne mam tak samo i te głupie uczucie "wiem że coś jeszcze potrafi tylko zapomniałam co "
    Mogła byś krótko opisać jak nauczyłaś ją stać na przednich łapach ? ;>

    OdpowiedzUsuń

Projekt i wykonanie: Marta Swakowska © Psi Kawałek Internetu