24.01.2014

Slalom - kolejne podejście



Największy problem mam ze slalomem, nie pies, tylko właśnie ja. Bardzo długo zbierałam się z rozpoczęciem nauki tej przeszkody. Od samego początku miałam taką świadomość, że jest ona chyba najtrudniejsza do nauczenia i z takim podejściem postanowiłam w końcu się za to zabrać. Żeby tego było mało wybrałam konkretną metodę nauki, czyli 2x2. Wydawało mi się, że jest najłatwiejsza, od razu będziemy ogarniać różne wejścia i w ogóle pies szybko się w ten sposób nauczy. 
Na początku niby było ok, ale potem zaczęły się komplikacje, ja nie wiedziałam za bardzo jak z nich wybrnąć i postanowiłam znowu odłożyć slalom na kiedyś ;). Kiedyś przyszło kilka dni temu, postanowiłam całkiem zmienić metodę, tym razem wybrałam tunelową. Dzisiaj Gi pierwszy raz biegała w korytarzu palików od pastucha - biegała, a nie plątała się między bramkami (2x2). Mam nadzieję, że nie stracę motywacji tak, jak poprzednim razem i temperatura pozwoli mi na dalsze zwężanie korytarza, dzisiaj przy -12˚C paliki ledwo wchodziły w ziemię. 


21 komentarzy:

  1. Życzymy powodzenia w nauce! :D
    Pojawi się instrukcja dot. slalomu? :)

    | http://mundkowaferajna.blogspot.com |

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawi, jak będzie slalom stelażowy :). Teraz korzystam z palików od pastucha, wystarczy wbić je w ziemię w odpowiednich odległościach i slalom gotowy ;).

      Usuń
  2. Powodzenia w nauce slalomu! :D Czekamy na instrukcję! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia! Może kiedyś byście dały jakieś taki ogólne wskazówki i objaśnienia w jakimś sporcie? Albo może jakieś strony z takimi pomocami wkleiły? Tak czy siak, powodzenia! (I u nas też śnieg spadł! :-D)
    http://okiem-kisla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia :). U nas dziś było -16C :P.

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz uczyła Anu własnie na 2 metody slalom ale stwierdzam że jednak nie będę jej tego uczyć bo ja tego nie ogarniam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bd dobrze ! Wierzę w Was obie. Nawet się nie obejrzysz,a już bd slalom śmigać :DD

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia! Śliczne zdjęcia ♥ My też mamy pogodę do kitu, ale wystarczy sie ciepło ubrać zabrać ukochaną zabawkę i już czujesz się jak +10 :) Ja odłożyłam slalom właśnie z powodu braku motywacji, eh :/ Ale również robimy metodę tunelową, jest najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę w takim razie powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w nauce od nowa ;).

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! :D
    Czasem warto wypróbować trudniejszą wersję, gdyż czasem jest łatwiejsza niż by się wydawało :)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia, oby motywacja Cię nie opuściła :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia! Slalom dopiero daleko przed nami. ;)
    Pozdrawiam, Gosia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja bym chciała dokończyć slalom! Ale przy tych temperaturach i lodzie jest to nie możliwe. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  14. No to powodzenia! My też zaczęliśmy uczyć się metodą 2x2, jednak Fuks nie zrozumiał, o co chodzi i przestawiliśmy się na metodę tunelową. Przed jesienią już niedużo brakowało nam do linii prostej, więc Wam też się uda :)

    www.fuksthedog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzymy wam powodzenia i wielkiej motywacji do nauki slalomu :)

    Pozdrawiamy,
    ŁAPKA!

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia, oby wszytsko się udało! :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjny szablon. :) Zazdroszczę możliwości pracowania ze swoim psem - mój nawet na hasło "spacer" ucieka, gdzie pieprz rośnie. ;)

    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia życzę!
    Jesteśmy dokładnie w tej samej sytuacji... od 2 miesięcy mamy nasz mały tor, moja Shaggy nauczyła się pierwszego dnia skakać przez hopkę, koło, przechodzić przez tunel. Ale slalom za cholerę nam nie wychodzi :/
    Odpuściłyśmy sobie, ale może też zbierzemy na tyle motywacji żeby zacząć znowu! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam podobny pomysł na naukę slalomu :)
    Powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń

Projekt i wykonanie: Marta Swakowska © Psi Kawałek Internetu