25.04.2014

Atmosfera przed zawodami


Jeśli nic nie pokrzyżuje nam planów, to w przyszły czwartek mamy zawody. Zawsze te kilka dni przed zawodami denerwowałam się, zastanawiałam jak to będzie, a tym razem kompletnie wyleciały mi one z głowy. Obym nie zapomniała na nie pojechać ;). Mowa o III treningowych zawodach agility dla Przyjaciela, które odbędą się 1 maja w Powsinie.

Zgłoszenia były jakoś w lutym i wtedy zapisałam nas do zerówek, zastanawiałam się czy nie przepisać się do openów, ale mamy jeszcze braki związane z kołem, więc stwierdziłam, że się wstrzymamy. Mam nadzieję, że pogoda dopisze, 2 lata temu była wyśmienita, rok temu niekoniecznie ;). 

Chyba udało mi się w miarę ujarzmić kamerę, więc w najbliższym czasie raczej nie będę wstawiać filmików, bo chciałabym zebrać materiał na coś konkretniejszego :).

21 komentarzy:

  1. Ale słodka Gi tam na końcu ♥
    Powodzenia na zawodach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymamy kciuki (a przynajmniej ja ,bo Rocky nie ma jak :D ) i ,życzymy ,żeby pogoda dopisała . A to są owarte zawody ,że można przyjechać pooglądać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem, to można wpaść i popatrzeć ;).

      Usuń
  3. Powodzenia ! :D jeszcze kilka kilogramów mniej i my z Dinem również na hopki wracamy :D

    PS Trzymamy kciuki !

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia, niech Gi pędzi! Trzymamy też kciuki za piękną pogodę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia, życzę jak najlepszych wyników! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Będziemy Wam z Atomiszczem głośno kibicować! My jedziemy na bieg charytatywny. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia :) Mam nadzieję, że pogoda Wam dopisze

    pzdr
    Ola&Nitro

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooooo to super, że bierzecie udział w zawodach w Powsinie, bo ja mieszkam 10 minut od Powsina :D Może uda mi się wpaść i was pooglądać :D Gdzie dokładnie odbędą się te zawody i o której godzinie? Trzymam kciuki za 1 msc :D
    Pozdrawiamy www.terrier-live.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawody są przy ul. Opieńki, na stronie wydarzenia na facebooku (link w poście) jest mapka. To zaraz na przeciw wejścia do parku kultury ;).
      Przebiegi zaczną się pewnie ok. 9:40, bo o 9:30 jest pierwsze zapoznanie z torem :).

      Usuń
  9. Powodzonka. Trzymamy kciuki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteście świetne:D oby tak dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia :D
    Czy mi się wydaje czy foto było robione fisheye? :)

    Mój blog KLIK
    POZDRAWIAMY H&O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, zdjęcie było robione gopro ;).

      Usuń
  13. Przesyłamy wirtualnego kopa w 4 litery na szczęście :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia :)

    Pozdrawiamy Hania&Fiona
    http://jaimojaspanielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, trzymamy za Was kciuki! :)

    Mam pytanie, czy tą kamerką można normalnie robić zdjęcia, czy to jakiś screen / wycinek z filmiku? I jakiej są jakości?

    | http://mundkowaferajna.blogspot.com |

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można robić zdjęcia i w poście jest zamieszczone zdjęcie ;). Co do jakości, jeśli pytasz o cechy techniczne to możesz poczytać o tym np. na oficjalnej stronie (gopro.com), a więcej różnych fotek zobaczysz np. na fanpejdżu gopro.
      Możliwość robienia zdjęć to fajny dodatek, ale co aparat to aparat :D.

      Usuń

Projekt i wykonanie: Marta Swakowska © Psi Kawałek Internetu