22.04.2014

Kamera, akcja!

Większość z Was już pewnie wie o tym, że Ginka (jako pro modelka) pomogła mi zająć II miejsce w fotokonkursie Photoblog.pl, za które nagrodą była kamera. Nagroda dla kogoś, kogo pies robi różne wygibasy w powietrzu i nie tylko okazała się strzałem w 10 :). Mam nadzieję, że w końcu ci, co narzekali na jakość filmów już nie będą mieć do tego powodów! 


Nie jestem ekspertem ani w filmowaniu, ani w montowaniu, więc pewnie minie trochę czasu zanim wykorzystam możliwości tego sprzętu, jestem jednak dobrej myśli ;). Poniżej mój pierwszy filmik (bardziej test), jeszcze ciepły, bo dzisiejszy :D.

27 komentarzy:

  1. Gratulacje! Mam nadzieję, że Ci, którzy narzekali przede wszystkim na ilość filmików, także nie będą już dłużej mieli do tego powodów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam tą kamerkę, tylko, że najnowszy model :D Jest świetna!!! Można zawiesić ją psu na szyi i robić filmiki np. jak skacze do wody, albo jak po prostu biegnie :D Moje psy mają już tysiąc zdjęć i filmików robionych właśnie tą kamerką :D Strasznie fajnie, że ją wygrałaś :D Wielkie gratulacje!!!!!
    Pozdrawiamy http://terrier-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :)
    I zazdroszczę bo te kamerki są świetne :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej !
    Bardzo dobra jakość filmiku. Kamerka świetnie się u Was sprawdzi :D
    Pozdrawiam,
    vinetpwd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gi wymiata, jest taka skoczna! :3 Mam nadzieję, że teraz będzie jeszcze więcej filmików :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Po pierwsze gratulacje ;)
    Po drugie - TAAAAK! W końcu będzie lepsza jakość :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Ja mam GoPro 2, świetna kamera :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulejszyn :D
    Teraz musi być jeszcze więcej filmików! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! I zazdroszczę kamery, marzy mi się Go Pro :).

    OdpowiedzUsuń
  10. No, no, no, tylko pogratulować! :) Mam nadzieję, że z powodu owego sprzętu częściej będą pojawiać się notki, a może nawet pomyślisz o jakiś filmikach instruktażowych? Ja bardzo chętnie bym takie obejrzała, bo nie każdą sztuczkę łatwo pokazać psu. :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! My startowaliśmy w paru konkursach, w których do wygrania była Go Pro, jednak nigdy nam się nie udało i zdeprymowani postanowiliśmy ją kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Woooow! Gratulacje! Oby ten sprzęcior wam posłużył dłuuugo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne wygibasy, gratuluję takiej fajnej nagrody :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje :D !
    Czekamy na filmiki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Łał jak ona wysoko wyskakuje i leci daleko przy flipach *_*. Gratuluję nagrody :D.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ ona skoczna! :) Niesamowite! :) Jak ją nakręciłaś na frisbee?

    OdpowiedzUsuń
  17. gratulacje :) teraz czekamy na duuuużo filmików !

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulujemy!!! :) Bardzo zazdrościmy takiego cacuszka, liczymy na więcej filmików, mam również nadzieję na coś w rodzaju filmików instruktażowych, jak zasugerował ktoś przede mną.
    Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję! Sama mam takie cacko i muszę powiedzieć, że jestem pod wrażeniem tej kamerki:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oo, Coldplay :D Kamera z pewnością trafiła w dobre ręce, oby więcej filmików z latającą Gi! Świetna jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje :D Oby teraz było jeszcze więcej filmików!

    OdpowiedzUsuń

Projekt i wykonanie: Marta Swakowska © Psi Kawałek Internetu