31.05.2014

Ostatni szlif


Ostatnio grono naszych przeszkód do agility powiększyło się o trzeci tunel. Zielony, 60cm średnicy i całe 1,5m tunel z Biedronki! Jak na razie sprawdza się dobrze, co prawda nie da się go zawinąć, co daje małe pole manewru, ale przy małej ilości miejsca jest idealny do biegania prostych. 

Cały czas walczymy ze slalomem i wplatamy go w różne sekwencje. Na początku wygląda to różnie, wciąż mamy problem ze zbyt wczesnym wybieganiem i Gi nie robi tej przeszkody niezależnie (nad tym na pewno będziemy pracować). Mną ciągle targają wtedy jakieś dziwne emocje, nad którymi nie potrafię zapanować. Zrobi cały slalom, czy nie zrobi? Dla psa pewnie nie jest to obojętne, ale kiedy nie mam pewności, że przeszkoda będzie ładnie pokonana to strasznie zaczynam się spinać.
29 maja początek taki sam, jak większość początków, ale potem było już elegancko! Tego dnia skupiłyśmy się też nad wysyłaniem i rozpoznawaniem przeszkód, odkurzyłyśmy też naszą huśtawkę. Wszystko super, muszę jeszcze dodać, że tempo również było bardzo ładne biorąc pod uwagę fakt, że biegałam z zabawką schowaną w saszetce (a nie w ręku), co zawsze spowalniało Gi. Część naszych poczynań załapała się na filmik, ale w związku z tym, że nie rozumiemy się jeszcze z kamerą, głównymi bohaterami filmu okazała się trawa i kamienie ;).

Zawody już jutro, więc dziś tylko krótkie przypomnienie koła, trochę wysyłania, outów i ciasnych skrętów. Mam nadzieję, że nie będzie aż tak źle, jak przewiduje mój czarny scenariusz ;).


24 komentarze:

  1. Uwielbiam Twoje zdjęcia :)
    Trzymamy kciuki i łapki za zawody! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie będzie źle trzymam kciuki :). Ładne zdjęcia.

    Pozdrawiamy Hania&Fiona

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy zakupuje tunele z biedronki. Myślałam, że będą lekkie i że pies z łatwością je rozpruje. Ale chyba tak nie jest, więc może i my się w niego zaopatrzymy :D
    Trzymamy kciuki! Ginka to mądry pies, da sobie rade ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia na zawodach! Zdjęcia cudowne :3.

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymamy kciuki z Joy! :) I liczę na relację. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymamy za was mocno kciuki :)
    Ten tunel w biedronce jest przez cały czas do kupienia, czy pokazuje się tylko w jakiś zwierzęcych okazjach? Można tam jeszcze kupić jakieś inne przeszkody z agi? Pytam, bo nigdy nie bywam w biedronce i nie wiem jak to tam jest z tymi psimi rzeczami :)
    Pozdrawiamy http://terrier-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, te przeszkody agility i zabawki nie są w stałej ofercie, pojawiają się od czasu do czasu. Była jeszcze hopka, koło i slalom, ale według mnie nie opłacało się ich kupować.

      Usuń
    2. Ok. Dzięki za szybką odpowiedź :D

      Usuń
  7. Trzymamy kciuki mocno zaciśnięte! :) Czekamy na sukces! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzy mamy kciuki za Was ! :) Oby było wszystko dobrze, i czarny scenariusz nie wchodził w grę :D Też zastanawiałam się nad zakupieniem czegoś z Biedronki, a żadnej części toru nie kupiłam...
    Jeszcze raz powodzenia !
    pozdrawiam :* :)
    - http://codziennebeagle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia! Mam nadzieję, że tym razem wrócisz z zawodów z filmikiem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia na zawodach, na pewno nie będzie źle!
    Wszyscy obkupieni w biedronkowe gadżety :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia na zawodach.
    Super foty

    OdpowiedzUsuń
  12. My teraz ćwiczymy slalom, ale nie jestem pewna z które strony pies powinien w niego "wchodzić". Znasz jakąś stronę na której jest o tym napisane, albo sama możesz mi pomóc?
    Powodzenia na zawodach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pies powinien wchodzić w slalom lewym barkiem ;).

      Usuń
  13. Życzę powodzenia na zawodach, wiem ze będzie dobrze! :D Jak zawsze zdjęcia rewelacyjne. :D Ja sceptycznie podchodzę do tunelu z biedronki, bo wydawal mi się łatwy do rozerwania itd. Jednak już sama nie wiem. :P Niedawno się wyposażyłam w 5m tunel, ale 1,5 m tez by się przydał. :P
    Pozdrowionka! ;D
    Nina & Figa

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia na zawodach ! Mam nadzieję, że zajmiecie najwyższe miejsce :)
    borderoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Obyście sobie dobrze poradzili ;)
    Jestem chyba jedyną osobą, która nie kupiła psu JESZCZE tunelu z biedronki xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pewno będzie dobrze, trzymamy kciuki! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia! Na pewno dobrze wam pójdzie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Będzie dobrze, trzymamy kciuki :) !

    OdpowiedzUsuń
  19. Trzymamy kciuki!
    Twoje zdjęcia są piękne :))

    Mój blog: klik!
    Pozdrawiamy A&P

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdjęcia jak zwykle fenomenalne :) Co tu dużo mówić! Trzymam mocno kciuki za zwody, jestem PEWNA, że będziecie najlepsze!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Projekt i wykonanie: Marta Swakowska © Psi Kawałek Internetu