17.05.2014

Treat Toob - tubka mocy!


Treat Toob (Paww) to tubka, w której można umieścić jogurt, masło orzechowe, zmielone mięcho i inne rzeczy o podobnej konsystencji. Dzięki temu mamy jeszcze większy wybór smaczków do sesji szkoleniowej, nie brudzimy sobie rąk ani kieszeni, a nowy sposób podawania nagrody może być przydatny do nauki niektórych sztuczek.

Trochę danych technicznych: 
tubka występuje w pięciu kolorach - biały, niebieski, czerwony, pomarańczowy i zielony
pusta waży ok. 57g
ma pojemność 89ml 
jest wysoka na ok. 11,5cm, idealnie leży w dłoni
wykonana z bezpiecznych materiałów (nie ma w nich szkodliwych np. ftalanów i BPA)


Składa się z trzech części (zamknięcie, obręcz i silikonowa tubka). Obręcz posiada okienko, w którym możemy umieścić informację o tym, co znajduje się aktualnie w tubce, do wyboru są gotowe napisy (meaty, puree, mix, p.butter, dairy) oraz jedno, puste miejsce, w którym można dodać własny tekst.


Aby wypełnić tubkę wystarczy ją odkręcić, to samo dotyczy zmiany napisu (dodatkowo trzeba pociągnąć do góry za obręcz z okienkiem i wybrać, co ma się w nim znaleźć) i czyszczenia.

Jak zareagowały psy? Tosia mimo, że jest strasznym łakomczuchem wystraszyła się. Dopiero na drugi dzień, podczas kolejnej próby nieśmiało odważyła się spróbować zjeść bezpośrednio z tubki. 
Ginny nie miała z nią większych problemów, najpierw była trochę zdziwiona, że jedzenie nagle wylatuje, ale potem już sama nadstawiała pyszczek, żeby dostać więcej :).


Na początku stwierdziłam, że tubka chyba będzie niezbyt przydatnym gadżetem, bo jedzenie wylatywało na podłogę, na psa i jak tu jakoś sensownie nagrodzić za jakieś zachowanie? Jednak udało mi się dojść do wprawy i okazało się, że naprawdę fajnie da się to wpleść w sesję treningową :).

21 komentarzy:

  1. Bardzo rzeczowa recenzja, ale nie jestem pewna czy jej obecność mnie cieszy, czy wręcz przeciwnie, bo czuję się przekonana do zakupu :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest :D
    Tylko nie mogę jej znaleźć w sklepie, podasz link? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny gadżet, niedługo będziemy robić zakupy na "Super Kurze" więc może zakupimy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę że to dosyć przydatna rzecz, po spróbowaniu pasty wątróbkowej w tubce z Trixe
    dosyć mi się spodobała taka forma nagrody i poszukiwałam tubek "wieloużytkowych".
    Jeśli możesz; podasz link? :)
    Pozdrawiamy Wiktoria&Fado

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że można do środka włożyć co się chce :D Dla psów to na pewno ciekawy sposób nagradzania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo... Ciekawe :D. Moim zdaniem lepsze niż np. przysmak treningowy PPS ;)
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejna Twoja recenzja, która mnie przekonała, a mój portfel płacze... Bardzo podoba mi się informacja o tym, co jest aktualnie w środku :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny gadżet :) U mnie by się chyba nie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny gadżet :) Na pewno by się nam przydał, kiedyś zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny gadżet! :D Zastanowię się nad zakupem, bo chyba warto! :D Super recenzja. :)
    Pozdrawiamy! :)
    Nina&Figa

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe, jestem nastawiona na 80 %, na kupno tej tubki. :) Bardzo przydatne :) i ciekawe. Super recenzja.
    Pozdrawiamy!
    A&N&F

    http://ja-najra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę napisać , że Ginka śliczna wygląda w tej obróżce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł z taką tubką, przynajmniej nie trzeba ciągle rąk paprać podrobami czy innymi takimi :)

    POZDRAWIAMY H&O

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny gadżet :) Może zamówię, bo wydaje się być obiecujący c;
    Pozdrawiamy! :D

    http://cheriandvera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny gadżet, nie trzeba sobie za bardzo głowy zawracać jak tu np. przysmaki podzielić :)
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja chyba zostanę przy tradycyjnych smakach, te tubki jakoś mi nie leżą :D
    Ale naprawdę fajna recenzja ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny gadżet :) Może zamówię, wygląda przyzwoicie :)
    Pozdrawiam :) -------> borderoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Natalia, powiedz mi plis, czy wiesz może gdzie teraz można dostac taką tubkę? Bo szukałam na superkurze ale niestety już ich nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczerze mówiąc widziałam ją u was na fp ale nie zainteresowała mnie zbytnio a teraz uważam, że to super pomysł :p Chyba się nią zainteresuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak, tubka jest genialna, podtrzymuję to dalej po 1,5 roku używania jej! :D Jakoś w te wakacje dokupiłam nawet drugą tego typu tubkę z Rossmanna, ale nie sprawdza się według mnie tak dobrze, jak treat toob.

      Usuń

Projekt i wykonanie: Marta Swakowska © Psi Kawałek Internetu